Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desiree schreef:Ik vond Metall wel een goede optie. Een Ferro met een gelderse moederlijn.

LiSSy schreef:ik vind gribaldi niet zo geweldig... iedereen fokt daar al mee en ik zie veel nakomelingen die een stekerig voorbeen hebben.
we zoeken een hengst die veel uitstraling heeft maar nog niet al te veel gebruikt is, dus een beetje "vers" bloed
Shona schreef:LiSSy schreef:ik vind gribaldi niet zo geweldig... iedereen fokt daar al mee en ik zie veel nakomelingen die een stekerig voorbeen hebben.
we zoeken een hengst die veel uitstraling heeft maar nog niet al te veel gebruikt is, dus een beetje "vers" bloed
dat is eigenlijk ook geen gelder . een kwpn er . ik vindt hem wel leuk maar zo saai eruit zien .
LiSSy schreef:geeft die wel een fijn karakter door?
LiSSy schreef:even beter lezen voor je reageert! de merrie is zelf een parcival! daar gaan we dus echt geen parcival opzetten he
sirius hebben ze al een veulen van
Shona schreef:LiSSy schreef:ik vind gribaldi niet zo geweldig... iedereen fokt daar al mee en ik zie veel nakomelingen die een stekerig voorbeen hebben.
dat is eigenlijk ook geen gelder . een kwpn er . ik vindt hem wel leuk maar zo saai eruit zien .
het is niet dat hij perse geen gelder wil hoor, maar de nieuwe lichting vind hij dus niet zo bijzonder en hij wil wel eens wat anders