Shetland Showteam?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:03

Naast mijn bruine en vos-roan(en schimmeltje/dresuur-crack) ga ik morgen kijken bij nog een schimmeltje voor bij Roos(de vos-roan) in het span .

showteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 18:54

Zozo is even kijken
Dan hebben we Flame van Cloverdale
Jimmy
Dennis (en aanhang)
Ukki
en Salena

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:46

hm sorry dat het zag maar zwart ik heb zelf zwart shettie die juist altijd de degene is waar mensen voor vallen. maakt niet uit wat voor pony ernaast bij loopt.
mischien omdat ze om te zien een heel leuk koppie heb.
dus over zwarte shettie's vind ik beetje discriminatie hoor .
ps:ik heb in maart met deze een vd demo

Yinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:15

showteam schreef:
Oke als het allemaal doorgaat had ik het volgende plan bedacht:
We zouden dan ong. 1x per maand trainen en vlak voor een show wat vaker. Eerst houden we even een kennismaking om te kijken of het wel klikt tussen de shetjes en tussen de baasjes.
Iedereen mag zijn/haar ideeen op tafel gooien en de kwaliteiten van zijn/haar pony. Dan proberen we daar samen een leuk showtje van in elkaar te zetten en dat gaan we dan oefenen.

Wat de shetlanders betreft heb ik nu al redelijk veel mensen die het "leuk" zouden vinden om zoiets te doen daarom ben ik opzoek naar zoveel mogelijk verschillende kleuren en variaties van pony's.
Ukki mijn pony is een vosschimmel (zie profiel). Het klinkt misschien een beetje als discriminatie maar alle andere kleuren krijgen voorang op zwart. Domweg omdat zwart niet echt spreek (sorry daarvoor maar ik heb ook een zwartbonte shet die niet meedoet) Ik ben opzoek naar ong. 4/5 shetlanders zodat we een leuk groepje kunnen vormen. Maar zwarte shets maken wel kans maar dan moeten ze wel iets meer kunnen.. Bijv. niet alleen maar er leuk op kunnen zitten of zoiets dergelijks maar wat speciaals.

Als er nog meer vragen zijn stel ze gerust!

Oja we zijn al verzekerd van een show in Augustus voor de Utrechste Paardendagen dus als het voor die tijd nog op touw gezet kan worden zullen we daar onze kunsten laten zien..

Toch moet ik hier op reageren.
Ik snap dat een apart kleurtje leuk is. Maar uitstraling lijkt mij eigenlijk nog belangrijker. Als jij een shetlander hebt die een apart kleurtje heeft maar geen uitstraling en iemand anders een shetlander met een normale kleur maar wel uitstraling heeft. Dan zou ik kiezen voor de shet met de meeste uitstraling want die laat bij mensen een diepe indruk achter.
Ik wil niet dat je nu mij gaat kiezen ofzo, maar mijn shetlander heeft een aardig uitstraling, in de zomer is het net een mini fries.
naja dat is mijn mening
het is jou idee
maar ik heb nog 2 shetlanders in de aan bieding.(als het lukt met vervoer enzo.)

dit is snuit:
Afbeelding

macho:
Afbeelding
In ieder geval, heel veel SUCCES

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:34

Ja is er nu al wat meer bekend of zo dan? Ik ben in de gelegenheid om zowieso 1 x per maand naar Utrecht te komen, heb even overlegd met mijn vriend die moet rijden dan.

showteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 15:46

Oke wil iedereen die mee wil doen even zijn/haar email adres achterlaten of mij toevoegen op msn: leora25@hotmail.com
Het is allemaal een geregel van jewelste vandaar dat het nog wel lang kan duren... maar heb geduld

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:50

ik heb een leuk 2span...beetje dartmoor-achtige kleur. ik heb er altijd al van gedroomd om een kurtje op muziek of juist een stoer menshowtje met ze te geven...maar ik echter niet de beschikking over vervoer en utrecht....ik woon in maas en waal

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:30

Ik heb je toegevoegd