Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sassie22 schreef:Haha Ir, wat gezellig dat je hier ook huist. Weer een hobby dr bij naast postzegels verzamelen.
haha ik verzamel geen postzegels hoor, volgens mij heb je de verkeerde voor je? 
Irma1 schreef:Grappig; was net op stal en kwam Sas (van die mail ergens hierboven) tegen, en die vertelde mij dat ik op internet stond. Dus ik ben even gaan gluren en dat ben ik op de 6e foto!!!!!!!
Even kijken, het veulen dat je op de eerste twee foto's ziet staan, links van Sapphire en rechts op de foto, donkerbruin met een lichtbruine neus, heeft sinds een paar maanden mij in de bediening. Aphrodite, of Abbie, staat sinds begin november in Woerdense Verlaat, en heeft 't vooral naar haar zin sinds Sapphire er staat, lijkt wel. Die twee zijn echt maatjes!
haha
en leuk dat jij nu ook op bokt zit.. wist je al dat er een heel topic is over WV? ik zal de link je zo wel pben
Citaat:Oh haha nee heb niet de verkeerde voor me. Ik reageerde op Irma1 (stalgenoot). Enne, dat koppie van je veulen lijkt idd op die van Des (met dat lichtbruin)
Gr Saskia
ik heet Iris en omdat je zei: Ir, dacht ik dat je het tegen mij had 
ben gewoon weer ff jessica hoor. xjessx schreef:Sap is half draver half appaloosa
Mama is draver papa appaloosa dus lijkt me dat ze dan half om half isben gewoon weer ff jessica hoor.
bij de verjaardag. Je kunt vrijdag zeker niet mee om even naar mijn baby te gluren?