Sapphire in de opfok

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Markvniel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 15:07

Hee Iris,

Ziet er leuk uit! Zo te zien heeft Sapphire het er wel naar zijn zin! Als je daar ben doe je dan ook nog wat met der? Poetsen wandelen enzv? Of is het puur alleen ff kijken (weet niet precies wat bedoeling van een opfok is??) Ben benieuwd weer naar de volgende foto's!

Grtz

Mark

Irma1

Re: Sapphire in de opfok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:47

Grappig; was net op stal en kwam Sas (van die mail ergens hierboven) tegen, en die vertelde mij dat ik op internet stond. Dus ik ben even gaan gluren en dat ben ik op de 6e foto!!!!!!!

Even kijken, het veulen dat je op de eerste twee foto's ziet staan, links van Sapphire en rechts op de foto, donkerbruin met een lichtbruine neus, heeft sinds een paar maanden mij in de bediening. Aphrodite, of Abbie, staat sinds begin november in Woerdense Verlaat, en heeft 't vooral naar haar zin sinds Sapphire er staat, lijkt wel. Die twee zijn echt maatjes!

saskia23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:48

Haha Ir, wat gezellig dat je hier ook huist. Weer een hobby dr bij naast postzegels verzamelen.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:07

sassie22 schreef:
Haha Ir, wat gezellig dat je hier ook huist. Weer een hobby dr bij naast postzegels verzamelen.

huh haha ik verzamel geen postzegels hoor, volgens mij heb je de verkeerde voor je?

ps. ik ben Iris (Sapphire)

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 15:10

Oh haha nee heb niet de verkeerde voor me. Ik reageerde op Irma1 (stalgenoot). Enne, dat koppie van je veulen lijkt idd op die van Des (met dat lichtbruin)
Gr Saskia

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 15:17

Irma1 schreef:
Grappig; was net op stal en kwam Sas (van die mail ergens hierboven) tegen, en die vertelde mij dat ik op internet stond. Dus ik ben even gaan gluren en dat ben ik op de 6e foto!!!!!!!

Even kijken, het veulen dat je op de eerste twee foto's ziet staan, links van Sapphire en rechts op de foto, donkerbruin met een lichtbruine neus, heeft sinds een paar maanden mij in de bediening. Aphrodite, of Abbie, staat sinds begin november in Woerdense Verlaat, en heeft 't vooral naar haar zin sinds Sapphire er staat, lijkt wel. Die twee zijn echt maatjes!

oow sorry ik heb gewoon over jou reactie heen gelezen haha
maar Sapphire en Abbie zijn idd dikke vriendinnetjes en leuk dat jij nu ook op bokt zit.. wist je al dat er een heel topic is over WV? ik zal de link je zo wel pben

Citaat:
Oh haha nee heb niet de verkeerde voor me. Ik reageerde op Irma1 (stalgenoot). Enne, dat koppie van je veulen lijkt idd op die van Des (met dat lichtbruin)
Gr Saskia

haha sorry ik heet Iris en omdat je zei: Ir, dacht ik dat je het tegen mij had

Irma1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:55

Sas gaat weg, want die heeft een veel leukere stal gevonden, vindt ze zelf. Ik heb al tegen haar gezegd dat ik hoop dat ze het vreselijk gaat krijgen, maar dat ik bang ben dat dat niet zo is. Des en Abbie hebben inderdaad een beetje dezelfde kleuring, donkerbruin met een soort licht bruine kleur eronder. Alleen denk ik dat Abbie wat fijner van bouw gaat worden.

Als ik zeg dat Abbie en Sapp maatjes zijn, bedoel ik dat echt. Er staat in hun club een dominant veulen dat nooit te moe lijkt af en toe een lel te geven. Die van mij is niet zo'n vechter en een beetje een laat veulen, dus die is bij zo'n vechtpartij al een keer een hek overgegaan. Nu lijkt t wel of ze een beetje schuilt achter Sapp, die wel van zich af bijt.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:43

@ Irma1 Maar omdat ik jullie mij anders veel te erg gaan missen (en ik jullie stiekum ook) blijf ik gewoon langskomen. En we gaan ook gezellig naar Jumping.
Nou, jullie hebben leuke veulens ... is Sapphire een halve draver?

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:22

als het goed is wel sassie22 of ene kwart iris zal het je vanavond wel vertellen denk ik

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:26

Sap is half draver half appaloosa
Mama is draver papa appaloosa dus lijkt me dat ze dan half om half is ben gewoon weer ff jessica hoor.

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:21

xjessx schreef:
Sap is half draver half appaloosa
Mama is draver papa appaloosa dus lijkt me dat ze dan half om half is ben gewoon weer ff jessica hoor.

klopt!

Irma1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:24

He Sas, moet ik soms in m'n uppie thee gaan zitten drinken? Dan gaat er een punt komen dat ik zelfs Ruud aantrekkelijk vind. Hoewel, da's wel heel erreg, da-maar-niet. Heb lekker buiten getoerd vandaag, hoewel ik alleen maar heb zitten bij de verjaardag. Je kunt vrijdag zeker niet mee om even naar mijn baby te gluren?

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:24

Als je vrijdagavond gaat (zal wel niet want dan is t donker) kan ik wel, moet overdag werken. Ik kan wel t weekend.
Haha, nou bljf maar met mij thee drinken hoor, ik kom echt regelmatig wel even gluren. Moet toch ook mijn eigen opgezette theekluppie in stand houden?
Zie je morgen wel op stal, xx sas