oke...oke... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oke...oke... liliputter schreef:scandic schijnt alleen wel moeilijk om te rijden....(hebben zelf ook een scandic)
Michelle85 schreef:Nou ik geloof niet dat dat de reden was! Als je Remy vorig jaar in Zwolle hebt gezien op Scandic!!! Die twee konden wel met elkaar door de bocht. En als je ziet wat voor resultaten de combi behaalde.
Ik heb andere dingen gehoord van een werknemer van de Watermolen en die had het niet over Scandic! Maar dat is toch iets tussen Remy en de Watermolen.
kom op zeg! wat een roddels meteen weer!Beber schreef:Tijdens de Prinsenstad dressuur liet hij "even" Scandic overkomen, omdat een andere ruiter het af liet weten, en zonder voorbereiding gaf Remy "even" een showtje weg met die "lastige" Scandic, daar kan Annemiek nog een voorbeeld aan nemen.
Michelle85 schreef:Ik hoop iig voor mijn jaarling en ons veulentje (Samba Hit 1 x Noraline (moeder van Scandic)) dat Annemieke het met Scandic nog ver gaat brengen!!!
Xox schreef:Ik heb Remy vele malen zien rijden met de meest verschillende hengsten qua karakter. waaronder ook moeilijke (heb het niet over scandic) en vindt het een zeer kundige ruiter met veel verstand van het rijden van hengsten.
Ik hoor ook veel commentaar over de hengst Wilanwander xx. heb hem die ook een paar maal zien rijden. Petje af om een volbloed zo te kunnen laten lopen. Was even off topic Soory daarvoor