Annemiek van der Vorm naar de Watermolen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:48

oke... oke...oke...

memiro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 08:57

Ik ben erg blij dat annemiek scandic gaat rijden, lijkt me een goede combie en vind haar een goede amazone. Hoop dat scandic het goed blijft doen in de sport. Verwacht dit jaar een scandic uit een jazz merrie

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:58

scandic schijnt alleen wel moeilijk om te rijden....(hebben zelf ook een scandic)

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:00

liliputter schreef:
scandic schijnt alleen wel moeilijk om te rijden....(hebben zelf ook een scandic)

Goh en die loopt al onder het zadel

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:02

nee,ik heb het over scandic zelf

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:06

mmm en ik heb een Scandic x Gribaldi! Nou ja we gaan er maar van uit dat min keer min plus wordt

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:13

hoeft niet perse bij het veulen,maar qua rijden schijnt hij heel moeilijk te zijn,dat zou 1 van de reden zijn dat remy gestopt is,omdat hij nogal moeilijk te rijden is,maar verder weet ik t ook niet,

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:28

Nou ik geloof niet dat dat de reden was! Als je Remy vorig jaar in Zwolle hebt gezien op Scandic!!! Die twee konden wel met elkaar door de bocht. En als je ziet wat voor resultaten de combi behaalde.
Ik heb andere dingen gehoord van een werknemer van de Watermolen en die had het niet over Scandic! Maar dat is toch iets tussen Remy en de Watermolen.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:44

Michelle85 schreef:
Nou ik geloof niet dat dat de reden was! Als je Remy vorig jaar in Zwolle hebt gezien op Scandic!!! Die twee konden wel met elkaar door de bocht. En als je ziet wat voor resultaten de combi behaalde.
Ik heb andere dingen gehoord van een werknemer van de Watermolen en die had het niet over Scandic! Maar dat is toch iets tussen Remy en de Watermolen.

idd, Remy is echt niet gestopt vanwege een vervelende hengst kom op zeg! wat een roddels meteen weer!
Maar we gingen ONTOPIC, was er afgesproken

Beber

Re: Annemiek van der Vorm naar de Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:27

Ik hoop dat Annemiek net zo veel lef als Remy heeft, want als er 1 handig is met die hengsten, dan is hij het wel.

Om even op Scandic terug te komen...

Tijdens de Prinsenstad dressuur liet hij "even" Scandic overkomen, omdat een andere ruiter het af liet weten, en zonder voorbereiding gaf Remy "even" een showtje weg met die "lastige" Scandic, daar kan Annemiek nog een voorbeeld aan nemen.

Btw Mijn jaarling merrie van Scandic is geen lieverdje, kan flink uithalen zonder aanleiding , terwijl moeders een scheetje is, dus wat het karakter van Scandic betreft, daar ben ik niet zo zeker van, maar op stal is het wel een braverik.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:07

Beber schreef:
Tijdens de Prinsenstad dressuur liet hij "even" Scandic overkomen, omdat een andere ruiter het af liet weten, en zonder voorbereiding gaf Remy "even" een showtje weg met die "lastige" Scandic, daar kan Annemiek nog een voorbeeld aan nemen.

Ja zeker, was bewonderenswaardig.

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:28

onze jaarling is precies hetzelfde!

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:05

Ik heb Remy vele malen zien rijden met de meest verschillende hengsten qua karakter. waaronder ook moeilijke (heb het niet over scandic) en vindt het een zeer kundige ruiter met veel verstand van het rijden van hengsten.
Ik hoor ook veel commentaar over de hengst Wilanwander xx. heb hem die ook een paar maal zien rijden. Petje af om een volbloed zo te kunnen laten lopen. Was even off topic Soory daarvoor

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:56

Ik hoop iig voor mijn jaarling en ons veulentje (Samba Hit 1 x Noraline (moeder van Scandic)) dat Annemieke het met Scandic nog ver gaat brengen!!!

Beber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:59

Michelle85 schreef:
Ik hoop iig voor mijn jaarling en ons veulentje (Samba Hit 1 x Noraline (moeder van Scandic)) dat Annemieke het met Scandic nog ver gaat brengen!!!

Dat is toch het veulen van de prinsjesdagveiling?

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:11

Yep

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:23

Gaaf zeg, ben benieuwd hoe die uit gaat groeien, veel succes ermee.

Noon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:29

Xox schreef:
Ik heb Remy vele malen zien rijden met de meest verschillende hengsten qua karakter. waaronder ook moeilijke (heb het niet over scandic) en vindt het een zeer kundige ruiter met veel verstand van het rijden van hengsten.
Ik hoor ook veel commentaar over de hengst Wilanwander xx. heb hem die ook een paar maal zien rijden. Petje af om een volbloed zo te kunnen laten lopen. Was even off topic Soory daarvoor

deze staat nu o.a. bij Judith Ribbels op stal. wat is dat een scheet van een beest, en dan heb ik het niet over onder het zadel. (heb hem gister aan de longe zie lopen, mijn merrie vond hem wel leuk haha)
ik hoor wel vaak dat de paarden die remy rijdt, moeilijk na te rijden zijn. willy snapte er ih begin kennelijk ook niets van toen er een ander op ging zitten.