.. Florencio past er erg mooi op. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Florencio past er erg mooi op.
Houd ook echt zielsveel van dit beest. Het is echt een knuffelbeer (met een eigen mening...) hihi
Het is immers een dier dat niet in te programmeren is! Suzanne F. schreef:Ik denk ook dat het een goede keuze is! Verder is de bloedaansluiting ook fantastisch met Florestan, Weltmeyer, Pik bube, Donnerhall enn Rubinstein in 1 paard!
Maar ja welke duitse hengst moet je daarna erop zetten?? (indien het veulen een merrie is natuurlijk)
hananya schreef:Suzanne F. schreef:Ik denk ook dat het een goede keuze is! Verder is de bloedaansluiting ook fantastisch met Florestan, Weltmeyer, Pik bube, Donnerhall enn Rubinstein in 1 paard!
Maar ja welke duitse hengst moet je daarna erop zetten?? (indien het veulen een merrie is natuurlijk)
Sandro Hit???
hananya schreef:Suzanne F. schreef:Ik denk ook dat het een goede keuze is! Verder is de bloedaansluiting ook fantastisch met Florestan, Weltmeyer, Pik bube, Donnerhall enn Rubinstein in 1 paard!
Sandro Hit???
horseNL00 schreef:Tja daar zitten wij ook nog tussen te twijfelen. Floris of Laudabilis. De fokker van mijn paard raad ook beiden aan.... nee ik heb de hengst(en) niet gezien helaas. Weet jij iets over de afstammelingen van Laudabilis af? Ik heb er nl. nog geen (op de foto) gezien!
hanneliesje schreef:Ik vind het wel een leuk paard maar hij kan bij lange na niet aan Florencio tippen, met name niet in de stap en galop.
Ik ben erg gek van Freestyle, hij geeft erg fijne sportpaarden.
Suzanne F. schreef:1250 euro
Het is nu zeker