Burggraaf, Numero Uno of Kigali ...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:07

Uit deze hengsten zou ik kiezen voor Numero Uno, allround met allround en je behoud het mooie model van de merrie, alleen iets meer formaat en bot.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:09

Ik zou voor Numero Uno gaan! Geeft super mooie en eerlijke paarden! Die van ons is helemaal niet heel bloederig geworden! Is ook super eerlijk! Die is nu 1.68 dus mooi groot!

Kigali vind ik persoonlijk niet zo veel aan. Dan zou ik eerder nog voor burggraaf gaan. Hebben we ook een van gehad. Was ook een mooi eerlijk dier. Misschien kon hij een betere draf hebben maar was wel een mooi sportpaard!

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 11:14

Uno fokt 9 van de 10 keer klein (heb er zelf ook een) en die is wel bloederig, heet karakter en moeilijk onder het zadel, Uno geeft wel zeer intelligente paarden maar niet te makkelijksten...
Ik ken er veel die een heleboel problemen geven. Als je merrie wel koel in d'r koppie is zou ik wel kiezen voor Uno, tophengst!

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 11:16

De moeder van mijn paard was even groot als die van jou, mijn Uno is 163...

parouscha

Re: Burggraaf, Numero Uno of Kigali ...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:33

Numero uno is zelf wel een prachthengst, met super bloedlijn, maar van zijn nakomelingen ben ik echt niet weg....

Ik zou voor kigali gaan,super veelzijdig, en zijn nakomelingen zijn ook zeker niet verkeerd.

Sione

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 15:49

tja mijn merrie is wel cool in de kop in de gewone omgang. Met rijden in principe ook in de zin van dat ze niet snel schrikt ofzo. Is wel soms wat moeilijk met rijden door haar enorme looplust. Ze wil zo graag lopen dat ze vaak onder mij vandaan loopt en zelfs haar eigen benen niet bij kan houden (dus springt ze te pas en te onpas aan in galop) maar dat kan uiteraard ook nog jongiheid zijn ze is pas 3,5 jaar. Verder heeft ze een super karakter, lief, intelligent sociaal. Ze mag wel wat meer massa, lengte en hoogte hebben.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 02:13

zijn het alleen deze hengsten waar je uit wil kiezen?
burggraven kunnen ook best heet zijn
anders is kojack mss wel wat, of voor iets meer massa mss phin phin