Jet set D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:25

De ene, jetset x ulft was ongeveer 1.70 groot en de andere, Jetset x donnerhall was heel groot en kolossaal! ik denk dat die merrie iets van 1.75 was. Echt een reus was het!

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 09:43

Ik heb er 1 gereden die is ruim 1.85m echt een heel groot paard met veel massa maar wel mooi in verhouding. Koel in zijn kop erg lief in de omgang. Mooi rollend voorbeen en een sterk achterbeen. Het enige minpuntje was dat zijn hals aanzet dat had wat meer opgericht mogen zijn. Was een Jet Set D x Sultan, moeder was denk ik ca 1.67m

PintoNatal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:57

De mijne heeft die witte benen van zijn moeder geerft zie ik zo wel. Ik heb er bijna nog geen een Jetset gezien die zo'n hoge witte benen heeft. Maarja.. Alles went
Hij doet het nu heel goed, hij krijgt wat meer pit, hjij was wat sloom, maar ik heb hem nog maar 6 weken he.

Imago01

Re: Jet set D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:06

Mijn Jet Set merrie (x Darwin) is 1.74 m maar 'groeit' niet veel onder het zadel.

Inderdaad een sterk achterbeen. Haar voorbeen begint er door de training en graad van africhting mooier uit te komen maar is niet spectaculair. Ze heeft wel 3 zuivere basisgangen met nét een tikkie extra. Vooral haar uitstraling onder het zadel is goed (tenminste, vind ik , het is maar net waar je op valt natuurlijk).

Foto's en info in mijn profiel.

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:57

Randy01 schreef:
Mijn Jet Set merrie (x Darwin) is 1.74 m maar 'groeit' niet veel onder het zadel.

Inderdaad een sterk achterbeen. Haar voorbeen begint er door de training en graad van africhting mooier uit te komen maar is niet spectaculair. Ze heeft wel 3 zuivere basisgangen met nét een tikkie extra. Vooral haar uitstraling onder het zadel is goed (tenminste, vind ik , het is maar net waar je op valt natuurlijk).

volgens mij ken ik jouw merrie. Ze is gefokt in Kerkdriel he?

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:27

Bij ons op stal staat een 4 jarige hengst van Jet-Set D.
Het is een Jet-Set D x Aktion keur. Hij heeft de halve finale van de Pavo cup gehaald.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:49

horseNL00 schreef:
Randy01 schreef:

volgens mij ken ik jouw merrie. Ze is gefokt in Kerkdriel he?

Hey!!!

Ja dat klopt!!! Waar ken je haar van dan? (Mag ook per pm ).