Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha morgen ga ik ze meten 55 kl dat duurt nog wel ff hoop ik ik ben nu 43 kl(ik denk ook niet dat we ze echt gaan in rijden aleen maar stapen heel afentoe maar om daar een hooftsel voor te kopen en het is niet je pony dat doen we maar niet)-xx- isa hoe vinden julie ze eigenlijk:P(L)love mazzel nikita donder en pepper(L) 
we dachten aan die zwaten donder monteaura schreef:Op n mini kun je niet rijden.
Ik ben benieuwd hoe die er uit ziet, omdat ik niet op een uitgezakte niet ingereden onbespierde pony zomaar zou gaan zitten.

En ik denk dat je vanaf
maar ja morgen niet mee

shronaingmar schreef:ja, je kunt altijd rijden op een shetje,
precies weet ik niet hoe zwaar je niet mag zijn, maar volwassenen kunnen er nog urenlang op rijden. dat heb ik gelezen.
Soyatjuh schreef:nee nee ik vroeg of het kon om op een shetlander te rijden maar ik vraag dat niet voor niet!!!!!!wand hij moet het goed hebben tog? meer kinderen zeggen nu nee dus het is en blijf ook nee !!!-xxx- isa
gewoon voor de zekerheid.
CKdamour schreef:Soyatjuh schreef:nee nee ik vroeg of het kon om op een shetlander te rijden maar ik vraag dat niet voor niet!!!!!!wand hij moet het goed hebben tog? meer kinderen zeggen nu nee dus het is en blijf ook nee !!!-xxx- isa
en idd... in godsnaam probeer een beetje normaal te schrijven.
En kinderen?
haha
sorry.. lachwekkend