, Franka is ook een fijne merrie van karakter. Er staat in haar papieren dat ze schimmel zou zijn en haar moeder schimmel bont, ik denk dat Peterina zo aan die berekening is gekomen. Ik had dus ook gezegd schimmel, maar nu weet ik dat ze een roan is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Franka is ook een fijne merrie van karakter. Er staat in haar papieren dat ze schimmel zou zijn en haar moeder schimmel bont, ik denk dat Peterina zo aan die berekening is gekomen. Ik had dus ook gezegd schimmel, maar nu weet ik dat ze een roan is
elinax21 schreef:waar haal je de schimmelfactor weg dan? de merrie is dus inderdaad een bruin roan. leuk beestje trouwens.
en blauwschimmel zijn gewoon zwart en worden wit. zwartschimmel is ene foute benaming voor een moorkop
iig appaloossa kenmerkjes
Maar mocht dat palomino niet kloppen en fout staan in zijn papieren, en hij is toch zilverappel (heel stiekum
) dan vind ik het helemaaal niet erg haha !!! Ik hoop dat het veulen er ook wat van meekrijgt...

, spannend-misschien zijn die wel wat voor mn volgende dekkingen ?
!!