Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
liliputter schreef:dat valt tegen of lijkt dat nou maar,de meesten zijn toch al rond de 800 euro bij goedkeuring
Mansolein schreef:liliputter schreef:dat valt tegen of lijkt dat nou maar,de meesten zijn toch al rond de 800 euro bij goedkeuring
?????? Hoezo valt dat tegen????? Wil je perse 800 euro betalen dan? Daar gaan ze vast wel akkoord mee denk ik.
Ik vind het belachelijk om een net goedgekeurde hengst meteen al zo duur te maken. Idioot!
Mansolein schreef:Kijk bijv. naar Disconto ( sorry even off topic ) die kost 550 euro. Is keur prestatie, zijn nakomelingen halen eigelijk alleen maar eerste premies en winnen veel. De eerste nakomelingen lopen grand prix dressuur in Amerika en de eerste springen al 1.50 rubrieken!.
mallerije schreef:heb al een aantal veulens van universeel gezien en die zien er goed uit.Mooi groot,bloederige uitstraling en beweging.
Heb zelf helaas een dood veulen gehad van Uni,maar mijn merrie is wederom drachtig van hem.En hoop een mooi en vooral gezond veulen te krijgen volgend jaar....
) liliputter schreef:ik ben helemaal weg van schimmels(moet nog iemand overtuigen)maar er zijn zo weinig mooie dressuurhengsten die schimmel zijn,en deze viel meteen op.er is nu ook een krack c goedgekeurd maar die vind ik persoonlijk minder,toen ik universeel zag dacht ik meteen van ja,dat is een super mooie,zn punten voor bewegen zijn ook super...