sammie_44 schreef:Ja, verstandig om er zelf niet aan het prutsen mee te gaan
idd, doe het liever niet zelf.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammie_44 schreef:Ja, verstandig om er zelf niet aan het prutsen mee te gaan

Teigetje schreef:Als zij haar merrie als 2.5-jarige in waarde even hoog schat als een veulentje...niet ruilen dus
Bovendien is het geen erg slim gefokte combi
- Wendekreis: ouder dus eerdere massiever BWP-bloed, wel de enige hengst uit zijn generatie die beweging gaf in het stamboek
- Lys de Darmen: puur springbloed, scheutje Angloaraab, heb er al vaker eerder kleine langgerekte paarden van gezien, wat geen afbreuk zal doen aan hun springtalentje maar aangezien jij dressuur wil rijden
- Saros: eerder allroundbloed en opnieuw massa
dat weet ik niet dus daar kan ik me niet over uitspreken.Teigetje schreef:Als zij haar merrie als 2.5-jarige in waarde even hoog schat als een veulentje...niet ruilen dus
Bovendien is het geen erg slim gefokte combi
- Wendekreis: ouder dus eerdere massiever BWP-bloed, wel de enige hengst uit zijn generatie die beweging gaf in het stamboek
- Lys de Darmen: puur springbloed, scheutje Angloaraab, heb er al vaker eerder kleine langgerekte paarden van gezien, wat geen afbreuk zal doen aan hun springtalentje maar aangezien jij dressuur wil rijden
- Saros: eerder allroundbloed en opnieuw massa
ze wilt heb niet voor niets ruilen
wees blij en trots met zo'n veulen !!
(daarnaast vind ik je veulen iets mooier
)
Ze is en blijft van mij! Voor zolang ik of zij hier op deze plaats in het universum leven
Quirinake schreef:kej, niemand zou het doen

gevonden schreef:persoonlijk vind ik dat jullie erg kort door de bocht gaan, je kunt een veulen ( ingevlochten en keuring klaar) niet vergelijken met een 2.5 jarige in wintervacht aan een longe.
Niemand kan zo zeggen dat het veulen mooier is als ie 2.5 jaar is dan de 2.5 jarige nu
Maar als je gaat ruilen zorg dan dat je twee gelijke paarden tegenover elkaar zet.
Ruilen kan leuk zijn als de combi ruiter paard niet klopt ofzo.
Dat zal de tijd wel uitwijzen. En idd het zijn allebei twee soorten foto's, de ene in de zomer, en de andere in de wintervacht. Leeftijd maakt niet uit vind ik, zijn allebei jong, nog niet volgroeid.
en ik sluit me absoluut bij die mening aan dus ik vind het niet erg

Odess schreef:Ik zou mijn eigen veulen nooit willen inruilen, dat is toch je eigen fokproduct. Hoe leuk die andere ook is, ze is nooit leuker dan je eigen veulen
niets kan tippen aan je eigen fokproduct!
Jodievanmij schreef:Nooit doen van ruilen komt huilen zeggen ze toch altijd?? haha die leeftijden zijn ook niet echt vergelijken.. beetje appels met peren vergelijken.. denk dat je er nog maar heeeeel goed overna moet denken.. ook met het oog op wat jij van plan bent met je merrie fok of rijden of beide etc.. succes ermee
: