kiezen tussen deze twee afstammingen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:36

Lovely schreef:
Flemmingh dekt zoveel mensen omdat

Haha! Haha! Haha! grappig!!!!
Maar, Flemmingh is absoluut wel een hele mooie hengst, die ondanks dat het misschien niet allemaal Krack C's zijn, toch echt wel een leuk moppie kunnen lopen en ook kwa uiterlijk erg plezierig voor het oog zijn.
Dat is toch ook zeker een reden om Flemmingh te gebruiken.
kanttekening: er zijn wel een heleboel E-ponies van Flemmingh...

Wel vind ik dat er inmiddels wel een heleboel Flemmingh's rondlopen, net zoals Gribaldi's en Zeolieten, en Ferro's ...meer variatie is veel leuker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:37

Ja, het is echt waar, wij fokken niet meer met flemmingh om die reden, we hebben er een gehad en die was rontgenologisch wel goed, maar uit die moederlijn zijn ze dat allemaal. Flemmingh staat er bekend om!!

Qua model, en beweging fokt hij goede paarden, maar wat heb je eraan als ze niet gezond zijn.

Troef schreef:
Pipo schreef:
Daarbij fokt Krack zijn bewegingen wel door, maar qua exterieur zijn er genoeg op een aanmerkingen op te maken, + dat krack een Flemmingh is, en daar komen goede paarden vanaf, alleen 1 probleem, 50% daarvan worden rontgenologisch niet goedgekeurd!!!
Heel veel succes bij de keuring, en veel plezier met je paard!

Is dat waar?
Dat Flemmingh het zo slecht doet?

Hij dekt al jaren 250 merries per jaar,waarom laten ze hem dan zoveel dekken?

parouscha

1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 09:31

ik zou voo rnummer 1kiezen beste bloed wat e ris ladykiller!!!

kilancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:52

ik zou voor 1 gaan
overal waar zuidhorn in zit zal ik nemen
ik ben helemaal gek van zuidhorn dus als de keus aan mij was.........

Ik heb ook ene merrie van zuidhorn en die heeft een spring stamboom maar ze kan ook als een gek dressuuren aleen is niet altijd het gedrag met rijden van zuidhorns 100%.

Van krack ben ik ook fan en ik wil volgend jaar denk ik bijna zeker een veulen van hem dus eigenlijk vin ik ze allebij wel leuk allen het licht er aan waar je ze voor wil gebruiken

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 19:24

Nou eigelijk voornamelijk voor het springen maar ook wel dresuurmatig, maar goed ieder springpaard zal toch ook dresuurmatig goed aan de hulpen moeten zijn.
ps, dit topic is al best wel oud.. inmiddels heb ik de nr 1 al gekocht echt een fantastische keuze!!! Lovers en een fantastisch paard!!!!!!!
en jah ik heb nog een 'ouderwetse' niet digi camera dus de fotos die ik van haar heb geflitst moeten ontwikkeld worden voor ik ze op inet kan zetten Schijnheilig maar geduld is een schone zaak! Lovers

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:33

tja dat hangt er vanaf.
wat wil je.