Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jubeltje schreef:Desire schreef:Er staat bij: Per inseminatie (en er zijn wel meerder rietjes nodig om je merrie dragend te krijgen) Pure misleiding haha, ik dacht bij mezelf al een leuke hengst gevonden te hebben voor 350,- dan hahaha, niet dus...
Hoeft niet, als het goed ingebracht wordt. maar ik dacht het pas ook(maar dan van Weltmeyer), maar toen wist iemand me hier te vertellen dat je dan lid moet zijn van Langestut Celle en dat er nog meer eisen worden gesteld.
Elisa2 schreef:Ik vind t niet bepaald een knapperd,groot hoofd,beetje onderhals,korte voorbeentjes.....
terwijl ik ze geweldig mooi vind. Whispertje schreef:Dank jullie wel!
Schatjes schreef:Elisa2 schreef:Ik vind t niet bepaald een knapperd,groot hoofd,beetje onderhals,korte voorbeentjes.....
Vond ik er ook een beetje van, maar smaken verschillen natuurlijk. Misschien heb ik ook lelijke paardenterwijl ik ze geweldig mooi vind.
? ceasario schreef:
. de kleuren zijn wel mooi, maar die komen van de moeder zie ik. Whispertje schreef:O, kunnen we wat regelen?
Desiree schreef:toch nog een heel verschil met het kwpn dekgeld.
sarabande schreef:Desiree schreef:toch nog een heel verschil met het kwpn dekgeld.
KWPN dekgeld, dat is wat nieuws
Desiree schreef:toch nog een heel verschil met het kwpn dekgeld.
Ik zal mn paard er niet snel door laten dekken, erg oud model en erg ordinair. Quirinake schreef:ik heb jouw bron bekeken wispertje maar ik vind het raar, alle goeie hengsten draaien rond de 500 euro.. Waarom dan? Ik denk dat ze wel meer kosten naar wat ik al gezien heb op internet..