Er zijn intussen al zoveel Arabieren in de (endurance)sport te zien dat je niet eens meer naar keuringen hoeft om een goed beeld van het ras te krijgen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

horseranch schreef:KimH schreef:Ik zou willen dat ik mee kon praten... mischien over een paar jaartjes hahaha eerst maar eens zien waar Raheem zijn talenten liggen
mijnheer heeft talenten genoeg
![]()
De fase van "de stal niet meer uitdurven ivm 'spookjes' " is voorbijNu heeft hij zich gestort op de merries en niemand, maar dan ook niemand kan dat uit zijn bolletje krijgen }>
Terwijl Kayo lekker aan het etenis, zit hij constant te gluren naar de dames
.
Talent 1: goeie dekhengst
......... wordt vervolgd - to be continued .......
horseranch schreef:KimH schreef:Ik zou willen dat ik mee kon praten... mischien over een paar jaartjes hahaha eerst maar eens zien waar Raheem zijn talenten liggen
mijnheer heeft talenten genoeg
![]()
De fase van "de stal niet meer uitdurven ivm 'spookjes' " is voorbijNu heeft hij zich gestort op de merries en niemand, maar dan ook niemand kan dat uit zijn bolletje krijgen }>
Terwijl Kayo lekker aan het etenis, zit hij constant te gluren naar de dames
.
Citaat:Terwijl Kayo lekker aan het eten is, zit hij constant te gluren naar de dames .
Citaat:![]()
is weers wat anders dan endurance en dressuur
classic_life schreef:wij hebben een arabier in de rensportis weers wat anders dan endurance en dressuur
thinka schreef:classic_life schreef:wij hebben een arabier in de rensportis weers wat anders dan endurance en dressuur
hihi, precies!! Maar wel hartstikke leuk!![]()
heb echt zwaar respect voor die jockeys _/-o_
hoe blijf je zitten/staan op zo''n zadel!

)
!!!
In het nieuwe seizoen wil ik eerst een paar klasse I wedstrijden rijden en dan een keer een klasse II gaan proberen.