Wie brengt Welsh _NWR hengsten op de keuring in Febr?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lynne81

Re: Wie brengt Welsh _NWR hengsten op de keuring in Febr?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:52

Shanna16 schreef:
Lynne81 schreef:
Als het goed is moet ik de goedgekeurde Welsh hengst Keulsehoeve's Zicco onder het zadel laten zien!!

Wat gaaf! Ik train zijn vader!
Kan je eens wat foto's pb'en oid, of vertellen hoe Zico is in karakter enz?

Ik heb wel hele leuke foto's van hem! Zal ze proberen er op te zetten van de week.. Zic is een hele lieve hengst! Hij vind poetsen geweldig!! Wil altijd voor je werken! Hij is wel in het begin met rijden fris! Hij ziet dan ook soms wel eens een spook ergens en schik zich dan helemaal het apenzuur en ik van hem! Hij is dan zo snel dat hij gelijk omgekeerd staat en schikt dan weer van mij omdat ik dan een soort van uit balans ben en dan lig ik er dus naast!! Heel leuk! Maar eigenlijk als hij gewoon lekker loopt kan je er een klein kind opzetten! Zo super makkelijk! Hij is Z klaar! Kan al zijn oefeningen super!
Zic is van Hans Bernoski, dat is mijn trainer. Ik rij Zic 5 dagen in de week en moet hem klaarmaken voor Hans zijn zoontje Robin. Robin is bijna 8 jaar dus nog te jong om op Zic te rijden.. Ik blijf Zic als het goed is rijden tot Robin erop kan en blijf hem dan wel bijrijden.

Ik ben zelf 24 dus te oud om Zic bij de ponies te starten, heb mijn lengte voor hem mee want ben zelf maar 1.65 lang! Het is wel zonde dat hij nu niet in de wedstrijdsport uitgebracht kan worden... Ik zou het best willen doen maar dan moet hij tegen paarden lopen.. Wie weet over een jaar..

Zic is enorm gevoelig met rijden, is mega slim en een beetje ondeugend.. Hij is geen bokker, kan wel lekker overal in bijten!! Zoals mijn jas! Hij weet wel donders goed dat hij hengst is, alleen met rijden merk ik daar niks van.. Hij kijkt wel.. maar dat is het enige.. Hij vind andere paarden wel een beetje griezelig als ze op hem afkomen maar dat is denk ik omdat hij tussen grote paarden moet lopen.. Hij heeft talent voor passage en piaff maar dat is niet nodig bij de ponies En hij kan ook mega goed springen.. Een echt allround!

Hoe is zijn vader???

lienet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 23:12

Leuk voor jullie meiden dat je de kans hebt om zulke pony's te rijden! Ik zie er naar uit om jullie ermee te zien showen!

Muzefee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:39

Ik ben dan idd ook wel benieuwd naar foto's van Zico! Heb je ook rijfoto's?

Lynne81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:41

Welshfanatic schreef:
Ik ben dan idd ook wel benieuwd naar foto's van Zico! Heb je ook rijfoto's?

Ik heb foto's van Zico en ik met de kerst.. Heeeeel schattig!! : Maar kan wel even foto's maken onder het zadel of een leuk filmpje maar dat word dan wel volgende week.. Komt helemaal goed!

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 22:18

Oh ik ben zoooo nieuwsgierig!
Maar ik ga je even pb'en anders wordt het hier helemaal zo offtopic