Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb er een hele tijd stage gelopen, en natuurlijk houston gereden
Super gangen, fijn karakter, werkwillig, veel swung en zeer sterk achterbeengebruik En abnormaal uitsrekken, haast niet uit te zitten
en nakomelingen krijgen dit bijna altijd mee! Alleen met inrijden zijn het niet de makkelijksten, maar heb je eenmaal hun vertrouwen gaan ze voor je door het vuur!
Kimberley84 schreef:Mijn besluit staat vast, Houston is DE uitkomst![]()
Mocht het een kleintje worden koop ik hem over
Kimberley84 schreef:ik weet dat houston niet erg groot fokt maar ik ken meerdere houston nakomelingen die echt groot zijn... 1.75-1.80Ik heb er een hele tijd stage gelopen, en natuurlijk houston gereden
Super gangen, fijn karakter, werkwillig, veel swung en zeer sterk achterbeengebruik En abnormaal uitsrekken, haast niet uit te zitten
![]()
en nakomelingen krijgen dit bijna altijd mee! Alleen met inrijden zijn het niet de makkelijksten, maar heb je eenmaal hun vertrouwen gaan ze voor je door het vuur!
Mijn besluit staat vast, Houston is DE uitkomst![]()
Suzanne F. schreef:Kimberley84 schreef:Mijn besluit staat vast, Houston is DE uitkomst![]()
En dit zeg ik van Tuschinski....![]()
In combi met een ZZ-zwaar Balzflugmerrie.....*kwijl* Ik wil hem wel hebben hoor....

Dees schreef:Ik zou zelf dus nooit een Krack C op een Balzflug zetten. Dan heb je een genetische holle rug met holle lendenen op een genetische holle rug met holle lendenen.
Groot nadeel van Krack C nafok is dat ze heel smal zijn in de borst. Bij het iele af. En een iel paard met een stokmaat van 1.70 is werkelijk geen gezicht.
Venetia schreef:Dan is het idd wel een risico, fokt ze haar weke rug ook door?
Op zich kan Krack C en flemmingh bloed wel zorgen voor een wat compactere rug, maar als je merrie zelf week is en dat doorfokt zou ik toch verder kijken naar een andere hengst.
Dees schreef:Zelfs als heeft de merrie zelf wel een goede rug, met Balzflug x Variant zit de weke rug echt wel in de genen. Dus blijft uitkijken.
Ik zeg: Ferro
Suzanne F. schreef:Ja ik denk dat Ferro zelf wel lomp kan worden erop ja.
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik denk dat Ferro zelf wel lomp kan worden erop ja.
Mijn vraag zou eerder zijn, hoe vererft een hengst zich binnen de internationale sport .
Is dat redelijk gunstig dan pas kijken of het wel past.