Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het ziet er wel mooi uit, daar niet van, maar rijden.
Maya schreef:Persoonlijk vind ik bij Tinkers 1 groot nadeel, de draf. Ze gooien hoog op, en hebben een rare schommeling die ik niet kan meepakken. Ik heb op aardig wat tinkers gereden, 15-20 ongeveer, waarvan maar 1 Tinker (Bertus van Yunyah btw) een fijne draf had. Stap en galop maakt niet zo heel veel uit vind ik voor de diverse Tinkers en andere rassen, het is voor mij enkel die draf die ik vreselijk vind. Ik heb zelf ook een Tinkermerrie, en zij heeft ook zo'n beroerde draf voor mijn gevoel om te rijden, en ik hoop dat het ooit went![]()
![]()
Het ziet er wel mooi uit, daar niet van, maar rijden.
Maar dat is misschien een stukje smaak, wenning, ervaring.
(behalve de mijne dan, die heeft meer schoft en nogal erg veel haast
)
en was er zeer verbaasd over dat ze volgens haar helemaal niet verschilden met "gewone" paarden
--> ze had veel meer verwacht dat ze "zo raar" zouden hobbelen als menig fries, maar dat was volgens haar dus Hélemaal niet
) Ziehier wat foto's!
) dit zijn oudere fotos, van mei 2005... (Ik ben trouwens ook een stuk dunner geworden zeg... :S
)Flynn schreef:Mijn tink is een officiele Irisch Cob, (1ste premie met ster en dagkampioen, 3e van NL!!!!)
Ook 1e premie+ster en dagkampioen, en 3e van NL
Citaat:Plaats je foto's in een apart topic op HAW/ITP. Ter verduidelijking in een topic of als je gewoon even kort iets wil laten zien, zijn max. 2 foto's per post toegestaan. Verder graag de foto's als link plaatsen. We zien liever ook niet dat je meerdere posts achter elkaar zet, zodat je wel meerdere foto's kan laten zien. Door de hoeveelheid foto's wordt Bokt.nl langzamer en dit is voor iedere gebruiker vervelend. Bovendien is het vaak nog een beetje een chaos bij het plaatsen van foto's, doordat dit nog niet altijd goed gaat bij de meeste (nieuwe) gebruikers.
), maar uiteindelijk blijkt dit toch het juiste.
En ze "fluit" ipv dat ze echt hinnikt. Heel lief. Berdien schreef:Ook zijn Tinkers heel luidruchtig. Tenminste, Jessie wordt een echte lawaaipapegaai. Tijdens het rijden doet ze niks anders dan kreunen. En dan niet zachtjes.. nee echt keihard! M'n instructrice lacht zich rot om 'rEn ze "fluit" ipv dat ze echt hinnikt. Heel lief.
), behalve Mac van Jean op bokt... Heb helemaal dubbel gelegen om z'n rare geluiden met een buitenrit!