Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yvonnelind schreef:Ik zou gewoon een paard veulen kopen. Geen risico's nemen met je pony. Ik kan geen reden bedenken dat je wel een paard kan fokken, maar niet kan kopen als het niet om geld gaat... Ik vind het een beetje vaag.
lilykashmir schreef:Maar je hebt het steeds over andere redenen waarom je niet een paard koopt. Zouden wij mogen weten wat die redenen zijn? Misschien dat het dan ff wat handiger is.
Yvonnelind schreef:Of lees je dit topic niet meer..? Doen wij zo je best om je wat tips te geven en mee te leven!
urselin schreef:Maar ik heb besloten om haar zowieso niet te laten dekken.
Reden? Ik maak nu eerst mijn opleiding af en dan zie ik wel verder.
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb de nodige problemen gehad door mijn studie met het verzorgen van mijn paarden. Doordat het niet meer te doen was heb ik er toen 2 verkocht, 1 verhuurd aan een stal als reciatie paard en 1 lekker thuis in de wei laten lopen die de mogelijkheid had de stal in te lopen. Zo was het toch nog prettig thuis komen, want had ik er gelukkig nog 1. Ik heb haar toen nog wel onder de hengst gehad, maar dat had een dramatische afloop voor het veulen. Nu heb ik weer meer tijd en pak ik de draad weer op. Jij ook succes ermee, en je moet maar zo denken,'alles op z'n tijd.'