Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cloverdale schreef:is jumanji echt een volle shet of een kruising?
jumanji schreef:Cloverdale schreef:is jumanji echt een volle shet of een kruising?
Jumanji is echt een volle shetlander

? Toad schreef:Toad schreef:
Jumanji is een 100% volle shet zijn vader is de def goed gekeurde Cyrano v stal Rodichem en zijn moeder is een zwarte shetlander helaas heeft de fokker besloten hem niet in te schrijven. Het is een soort dna fout bij jum want zijn volle broer heeft precies hetzelfde.

Toad schreef:Ja hoe kan je het nou een shet noemen als hij geen papieren heeft![]()
Dan kan ik ook zeggen: ik heb een kruising tussen een shet en een fries, hijs 1.40. ja dan istie de grootste 'shet' sorry maar ik noem dat geen shet.
Ik vind dat alleen shetlandpony's met NSPS stamboekpapieren meegeteld mogen worden!
mag een shetlander worden ingeschreven in het stamboek t/m 1,07m .... Als een shet dus 1,18m is, hoeft dat dus niet te betekenen dat het geen volle shet is. Hij is dan te groot voor het stamboek. En als beide ouders shetlanders zijn dan is t toch logisch dat het pony'tje dat eruit komt ook een volle shet is, ongeacht de grootte... Aapestaartje schreef:Rafaela schreef:bij on sis ene van 1.25 ofzo echt een veels te grote shet
heet sproet en is manege pony, maar dat is echt een grote shet.
Dat lijkt me geen rasechte shet.
Is vast een kruising.
Bij ons staat er ook zoeen, maar daar zit een beetje Welsh bij in.
zal kijken of ik eenseen foto kan krijgen, maar dat wete ik niet zeker
Flinke shetten!