Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:United heeft een zeer positieve beoordeling van Pukpaleis :-} En die mening waardeer ik meer dan de mening van de jury. Klasse!
minnie_muis schreef:haha ja die kan springen! Was 1 na laatste in de Z met 8 strafpunten!
dan kijk je toch echt verkeerd!!! hij is correct gebouwd en hij is zeker correct in z'n gangen wat je van andere hengsten niet allemaal kunt zeggen!!! henrie schreef:Ik vond Trento B dit jaar een stuk beter dan vorig jaar
(alhoewel ik het nog steeds geen mooie, goed lopende hengst vind),
hoe kan iemand trento b nou geen mooie hengst vindendan kijk je toch echt verkeerd!!! hij is correct gebouwd en hij is zeker correct in z'n gangen wat je van andere hengsten niet allemaal kunt zeggen!!!
ow sorry, sorry
voor) minnie_muis schreef:springt ie dan zo slecht?
weule schreef:en ik heb het geschreven
_Rick schreef:minnie_muis schreef:springt ie dan zo slecht?
Doet ie heel zijn leven al, dus ja nu nog.
_Rick schreef:minnie_muis schreef:springt ie dan zo slecht?
Doet ie heel zijn leven al, dus ja nu nog.
Elisa2 schreef:Trento draaft met z'n voorbenen omhoog en z'n achterbenen slepen erachteraan..idd veel ruimte..:-S Al denk ik persoonlijk wel dat ie beter kan,zodra ze die muts eraf halen en er een goede ruiter opzetten,zodat ie eens een x over de rug kan gaan lopen.Want hij heeft idd een mooi exterieur,maar dat vergt wel een bep. trainingsaanpak en dat is niet de kop erop.
Elisa2 schreef:Trento draaft met z'n voorbenen omhoog en z'n achterbenen slepen erachteraan..idd veel ruimte..:-S Al denk ik persoonlijk wel dat ie beter kan,zodra ze die muts eraf halen en er een goede ruiter opzetten,zodat ie eens een x over de rug kan gaan lopen.Want hij heeft idd een mooi exterieur,maar dat vergt wel een bep. trainingsaanpak en dat is niet de kop erop.
minderhoud schreef:????
pietteke schreef:Elisa2 schreef:hij werd daar erg vriendelijk voorgesteld (veel beter als vorig jaar)
minderhoud schreef:????
)