Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) hij heeft ook erg mooie gangen en verzamelt gemakkelijk. Hij is vrij compact [zie profiel], dus zo lang gelijnd fokt OO Seven ook weer niet door.
[maar als het alleen voor de kleur is… het blijft toch een loterij!]Javayo schreef:Toch vraag ik me af waarom OO Seven een slecht idee zou zijn? Ik heb zelf een OO Seven die niet op de site staat (nog niet) hij heeft ook erg mooie gangen en verzamelt gemakkelijk. Hij is vrij compact [zie profiel], dus zo lang gelijnd fokt OO Seven ook weer niet door.
Qua karakter vererft OO Seven vaak hele lieve en nuchtere karakters. Werkwillende paarden die het snel oppikken én vaak met een mooie uitstraling. En ook zijn zwartbruine kleur zie je veel terug komen[maar als het alleen voor de kleur is… het blijft toch een loterij!]
Tuurlijk zijn er ook andere Rubinstein-zonen die prachtig zijn [jaja ik ben ook een liefhebber van rubinstein-bloed], maar persoonlijk reken ik OO Seven ook tot één van zijn prachtige nakomelingen!

Dees schreef:Wil je een goedlopend paard met wellicht een iets eenvoudiger karakter, kan je nog eens overwegen bewezen Duits springbloed te vinden met een goed achterbeen.

Whispertje schreef:@JanV_T: Gummi??
Sorry hoor, ben denk redelijk leek op dit gebied

Jan_VT schreef:Whispertje schreef:@JanV_T: Gummi??
Sorry hoor, ben denk redelijk leek op dit gebied
Dit bedoel ik met gummi
http://video.springwelten.de/verden04/wm195.mpg
Deze hengst zou ook niet mis zijn voor jouw merrie denk ik.