Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

PaysBas schreef:Hoe zijn de Cabochon nakommmelingen
-Qua kleur (is de vos-kleur gen-bepaald bij Cabochon?)
-Karakter?
-Stokmaat fokt hij klein/groot/middelmatig?
-Blinkt uit in welke displines?
-Wie fokt met een (ggk) zoon van Cabochon van Bokt?
Ben zeer benieuwd hoe jullie nakommelingen zijn!!!
Ben namelijk op zoek naar een Cabochon nakommelingen dacht dat
op Bokt een screening eigenlijk het best zou zijn.
Als hij alleen op de spuitplaats moet staan, wil hij nogal eens wat krauwen, draaien en zenuwachtig doen. Qua rijden kan mijn stagebegeleider hier prima mee overweg, vandaar het Z1 

PaysBas schreef:Vind telkens meer![]()
Cabochon
Dankt zijn keurpredikaat aan bijzondere verervingskwaliteiten die hun bevestiging terug vinden in de dressuur,-en extrieurindexen.
Vader Vincent (v. Pretendent) is Nederlands kampioen Grand Prix dressuur geweest en staat zelf op grond van zijn kinderen hoog genoteerd in de dressuurindex.
Moeder Gonnie is een bekende telg uit de beroemde Ottie-lijn, zij is tevens de moeder van de Grand Prix dressuur en goedgekeurde KWPN hengst Vanitas (v. Pretendent), welke ook hoog in de dressuurindex terug te vinden is.
Bekende kinderen zijn o.a. : Cadanz , Cairo , Camacho d , Habanera , Hiezelma , Hurricane , Igrantos , Jabananta , Jabbazelma , Jashmir, Jerome , Jessica , Justice , Kafina , Kaval , Kaygranta, Keizer-Tettie , Kimberley , King , Kirsty , Labochon , Ladonja , Leoniek , Luciano , Luzelma slottie , Maarten , Madeira , Magnum , Maximillian , Medley Utopia , Meiroosje , Mikado , (boxberger) Milargo , Mon Cherie , Moskowicz , Most wanted , Muppet , Nelson , Nescio , Nimbus , Noach , Noblesse , No excuse , Norels Dream , Ocironia , Odette , Ofleur , Ogami , Ohio , Olav , O'neil , On fire , Osteria , Ovation , Owens NL, Pay Bas NL , Petra-Linda , Purper Prinses , Rafael , Saphierfee , Santos , Sarieni , Seapolita , Sidor , Somerfee , Splinter , Sunny boy PB , Talent , Tremona , Turbo Magic , Unique
Dekhengsten :
Kimberley (Cabochon X Nabuur)
Turbo Magic
Nu loopt ie in het B kader geloof ik...
zwanepol schreef:He, wat leuk! volgens mij is dat "mijn" Mikado!!!
Waar heb je deze informatie vandaan?
terorita schreef:ja ze is ook voor de verkoop,
maar ze is ook drachtig van sandro hit opgenomen in het stamboek
na het veulenen gaat ze naar de merrietest omdat ze na onze mening ster waardig is
trouwens nog een cabochon merrie staan
saffier deze heeft een jaarling hengst van special D
ze is nu drachtig van florencio
de moeder van valeur cabochon x appalonius is drachtig van samba hit 2

Citaat:Unika weet ze igg goed te vinden
Unika schreef:Citaat:Unika weet ze igg goed te vinden
Tja, ik ben niet voor niets een Cabochon-FAN![]()
terorita schreef:heb hem een jaar of 3-4 geleden toen gezien
in den bosch in een show met nakomelingen.
de fotos die ik toen heb gemaakt zijn allemaal mislukt
PaysBas schreef:Foto's op een topic plaatsen ben ik ook geen expert in.
Mail dan meestal een foto dan naar iemand die aanbied (hint hint bijv. Desiree??? maybe) om hem erop te zetten.
Ik ga nu evne je link bekijken en ws groen en geel worden van
een mooi veulen.
Desiree schreef:
Desiree schreef:PaysBas schreef:Foto's op een topic plaatsen ben ik ook geen expert in.
Mail dan meestal een foto dan naar iemand die aanbied (hint hint bijv. Desiree??? maybe) om hem erop te zetten.
Ik ga nu evne je link bekijken en ws groen en geel worden van
een mooi veulen.Desiree schreef:
Nu, het lukt niet. Ik kan de [img]
niet voor de http krijgen, ik haal die enter wel steeds weg maar bij het verzenden gaat hij weer terug staan. Dus zie vorige pagina waar ik deze quote vandaan heb en de foto WEL zichtbaar is.