Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tequiro schreef:DaantjeCee schreef:OK. Een goedbewegende springhengst. Ook goed.
Quattro misschien?
Lancet....
Ik roep maar wat...
marcolemar schreef:wat dacht je van polansky of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen en is ook wel bloederig.

marcolemar schreef:wat dacht je van polansky of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen.

Basvdv schreef:marcolemar schreef:wat dacht je van polansky of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen.
Verpest deze mooie merrie alsjeblieft niet met een hengst als deze...
Uphill of Oscar zou in combinatie met deze bloedlijn veel beter klikken.
Laat je bij een mooie merrielijn als deze alsjeblieft niet verleiden tot de 'modehengsten' die hier veelal genoemd worden..
marcolemar schreef:uphill past op een wat modernere merrie, is zelf ook niet echt de langste, en ze zocht een wat bloederige hengst... bij bloederig denk ik niet gelijk aan oscar en uphill. Dit zijn juist wat zware hengsten
Sjappie schreef:marcolemar schreef:uphill past op een wat modernere merrie, is zelf ook niet echt de langste, en ze zocht een wat bloederige hengst... bij bloederig denk ik niet gelijk aan oscar en uphill. Dit zijn juist wat zware hengsten
Het gaat niet om hoe ze zelf zijn maar hoe ze zelf fokken. Geloof wel dat Oscar en Uphill bloederig fokken, Uphill zekeren vanwege dat Appolonius bloed.
Merilyn schreef:Ik ga met Terorita mee wat betreft Florencio een schitterende hengst voor deze merrie. Jammer dat je hem te kort vindt.

Albertine_N schreef:kun je die dan in nederland nog krijgen?
Jan_VT schreef:Merilyn schreef:Ik ga met Terorita mee wat betreft Florencio een schitterende hengst voor deze merrie. Jammer dat je hem te kort vindt.
Puur uit interesse hoor Merlilyn. Zou jij ook niet een beetje bang zijn als je een merrie hebt die best wat lengte kan gebruiken en dan Florencio te gebruiken.
@ topicstarter: Wat dacht je van een Sir Sinclair?
marcolemar schreef:sir sinclair is nou ook niet echt de langste...

marcolemar schreef:echt lang vind ik hem niet, heeft net zo'n kont als krack
Basvdv schreef:marcolemar schreef:echt lang vind ik hem niet, heeft net zo'n kont als krack
Heeft de croupevorm te maken met langgelijndheid?!?...
Dorian_Gray schreef:Nee op deze foto komt hij niet lang over. Als je naar zijn rechterachterbeen als loodlijn neemt, samen met zijn voorbenen krijg je een vierkantje.
Maar zo'n foto kan,door aanpassingen, een vertekenend beeld geven.
Wat stond er op zijn goedkeuringsrapport?