Damian is nu 3, zou hij dan nog een snor kunnen krijgen
???in ieder geval krijg hij nu wel meer sok.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
???
klinkt logisch mijn tinkertje heeft veel sok en heeft ook een snor in de winter Debo schreef:Het ligt er ook aan of je paard veel op de wei staat.. Rydar (die fjord) stond a24/7 op de wei dus met z'n bovenlip over de grond te schuren.. Nu hij bij zijn nieuwe baasje niet meer zo veel op de wei staat is zijn snor pas gaan groeien (ondertussen is hij 9 jaar en heeft daarvoor nooit een snor gehad..)..
stees schreef:het heeft niks uit te staan met de hoeveelheid sokken, manen en staart. Mijn tink heeft een dubbele manenkam en hele dikke manen, veel sokken en ik heb nog nooit een tinker gezien met zo'n dikke staart als mijn tinker, maar hij heeft geen snor.
Op zich zal een snor wel afschuren als een paard 24/7 in de wei staat. Ik heb op de tinkerhoeve al veel snorren gezien die daardoor afgesleten zijn.
iemant anders er al achter
Jackieboy schreef:een WPN'er of een KWPN'er?
Ik vind het bij hem geen gezicht. Hij heeft echt een hele stugge snor, 2 van die gekke plukken die recht opzij groeien. Supertje schreef:Het valt me wel op dat je meer flinke snorren ziet bij wat zwaardere tinkers.
Hoewel Jordy luxe is heeft hij wel een snor, die ik er altijd afscheerIk vind het bij hem geen gezicht. Hij heeft echt een hele stugge snor, 2 van die gekke plukken die recht opzij groeien.
Alles eraf. Supertje schreef:Jordy zijn hoofd is altijd helemaal gladgeschorenAlles eraf.

Leonoor schreef:Supertje schreef:Jordy zijn hoofd is altijd helemaal gladgeschorenAlles eraf.
baggio zijn baard, sik en oren knip ik ook, maar die snor vind ik wel humor
Gaat veel makkelijker en sneller.
Supertje schreef:
Ik brand Jordy zijn baard en sik er altijd af met een aanstekerGaat veel makkelijker en sneller.
Jordy zijn snor ziet er echt niet uit... Net of iemand 2 van die borstelkoppen van een tandenborstel op zijn bovenlip heeft geplakt....
Hoe doe je dat?
Maar heen en weer bewegen.Supertje schreef:Niet aan te raden bij paarden met een flinke baard, dat vliegt wel in de hens....
(zeker nu ze nog zo klein is dan he
)
SNOEZIG
(ik kan dan ook niet begrijpen dat m'n moeder die oorpluimen wil afknippen
gelukkig is Tinkerbell het daar niet mee eens als ze het buiten mijn weten probeert
)