Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Waarom?? Hij fokt hoogbenig, soepel bewegen, gezond (op foto zeg maar) en super karakter.
Obelisk heb ik nog nooit bij stil gestaan, ik zal eens wat info opzoeken (afstammeling rapporten enz).
Jan_VT schreef:Je hebt een aansprekende merrie vind ik. Als iuk het goed begrijp zou dit haar eerste veulentje zijn?
Ik heb zelf met m'n vader veel interesse in een Dolany-zoon genoemd Dayano die pas is goedgekeurd in Holstein. De hengst is in eigendom van Cees Van Den Oetelaar en Nijhof. Ik geloof dat hij ook bij Nijhof ter dekking komt. Leuke is dat hij dit jaar ook wordt aangeboden bij het KWPN.
Elisa2 schreef:Dit is een Kennedy X Belisar{ van mijn merrie dus},dit paard is helaas te klein gebleven 1.56cm maar is wel in 2 jaar tijd van de B naar de Z2 toe gereden.Merrie is nu 7
), maar inderdaad te klein. Samsam schreef:De Kennedy's vielen me vreselijk tegen op de HK dit jaar, bovendien is maat wel een groot risico.
Mireille1970 schreef:Ik zou zelf gaan voor Cantos vanwege de bloedvoering en kwaliteit en afstammelingenrapport OF Oscar, die absoluut fantastische veulens heeft gegeven.
En inderdaad het grote gevaar bij een eerste veulen van een Ferro-nazaat is toch de maat... en de gezondheid!! Daarbij het veelvuldig doorfokken van een niet al te best karakter zou ik toch kiezen voor een andere bloedvoering.
Citaat:Oscar zei iemand ook al op de vorige pagina? Die is van Wolfgang? Wel heel mooi bloed, maar fokt Oscar wel voldoende maat dan?
Antoinette schreef:Heb Oscar net gezien, inderdaad 1.76, niet mis![]()
En +2.66 is zeker niet verkeerd!
Toevallig zat ik nog even te kijken waar Now or Never ook ter dekking stond en op de website van Morssink, dit zijn ook weer de eigenaren van Belisar. En op de verkooplijst stonden aardig wat Now or Never x Belisar paarden.
Helaas zie ik alleen geen e-mail adres, maar misschien dat ik nog wel een bokker weet die kan helpen
Basvdv schreef:Now or Never staat op Landgestut Celle van dr Baade.
rodalover schreef:vooral contango veel nakomelingen doen het goed en volgens mij ook een goed karakter!!
Basvdv schreef:rodalover schreef:vooral contango veel nakomelingen doen het goed en volgens mij ook een goed karakter!!
Probeer maar eens aan sperma te komen. Er wordt geen contango in NL geboren op dit moment, louter geimporteerd..
Basvdv schreef:rodalover schreef:vooral contango veel nakomelingen doen het goed en volgens mij ook een goed karakter!!
Probeer maar eens aan sperma te komen. Er wordt geen contango in NL geboren op dit moment, louter geimporteerd..
Samsam schreef:In de paardekrant staat een stukje over Now or Never
). Ook kon ik niet zo snel vinden of er ook via een hengstenhouderij in NL sperma te verkrjigen is. Navidad schreef:Ts : Kijk anders even op onze site. wij hebben Ravel V staan en nog verschillende nakomelingen (eigen fok dus) wel goed gekeurde hengst.