Wij hadden in eerste instantie onze hengst ook ingeschreven voor de hengestenkeuring maar uiteindelijk toch terug getrokken.
Vind er erg leuke tussen zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..

ShannaY schreef:
LEUK..
Er word wel erg gegooid met Jazz.. jammer, vind hem niet de mooiste paarden afgeven.. maar ik ben ook geen jazz afstammelingen fan dan

Samsam schreef:hmm en de moeder van die 339 (helaas geen fotoos) is een zus van Kroonjuweel en een volle zus van dressuurpaard Nadine
kattebeest schreef:Nr 214....
Heb je op de springfoto en die eronder gezien naar z'n achterbenen (koten) ???
Marjolein schreef:ik ahd zelf nr 305 voor. op het straatje was hij niet zo heel denderend, in de kooi liep hij niet zo heel best. Op de foto komt zn nek nog iets enger uit dan dat hij in het echt is. Hij heeft wel een erg kort halsje maar kan hem wel netter gebruiken dan dit. Ben tevreden over hoe hij liep, hij is een stuk gegroeid sinds hij op stal kwam want het was echt een mager ding met een eng ruggetje..

Citaat:
sorry, maar een schte beschrijving/mening aan de hand van een paar foto's kan ik je niet geven, toch zal ik me weer aan een paar uitspraken wagen:Citaat:Nou, geef je mening eens n.a.v. deze foto's dan Pukpaleisje!
ShannaY schreef:Er word wel erg gegooid met Jazz.. jammer, vind hem niet de mooiste paarden afgeven.. maar ik ben ook geen jazz afstammelingen fan dan