Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bouwens schreef:petraaken schreef:Laat ik nou net eens een paard willen met veel wit op de benen of een brede bles op z'n hoofd.
Ieder paard met uitstraling heeft een mooie kleur en is mooi getekend.
(als anky met een vos gaat rijden komt vos weer in de mode. als je dan vossen gaat fokken ben je te laat, of................................. je trekt je niets aan van zulke tijdelijke modegrillen)
SuMí schreef:Leuke hengst he?! Heb 'm ook gezien bij van Uytert vindt t wel een dekking waardigen nog goedkoop nu dus gryp je kans
Samsam schreef:SuMí schreef:Leuke hengst he?! Heb 'm ook gezien bij van Uytert vindt t wel een dekking waardigen nog goedkoop nu dus gryp je kans
Weet jij wat hij gaat kosten?
petraaken schreef:Laat ik nou net eens een paard willen met veel wit op de benen of een brede bles op z'n hoofd.
Suelza schreef:petraaken schreef:Laat ik nou net eens een paard willen met veel wit op de benen of een brede bles op z'n hoofd.
Die heb ik thuis staan! Kopen?!?
Maak wel een mooi prijsje voor je
Merilyn schreef:Merilyn schreef:
Ik heb anders nog wel een mooie fokmerrie staan die aan die eisen voldoetMaak wel een mooi prijsje voor je
Kleur had ik al dit jaar. Jammer genoeg is hij hengst. super lief met een pracht bekkie
Citaat:Alleen de naam al. Als ik ooit een veulen van mijn merrie wordt het een VivaldixGribaldi
Citaat:En dan ook nog eens 4van die witte klompjes...
Citaat:Maar goed, dat kan de foto zijn.
Elisa2 schreef:Nou snap ik wat je bedoelt RDJ,maar je moet er rekening mee houden dat de helft van de reakties onzinnig zijn.Omdat er een hoog penny gehalte zit hier.Dat is gewoon een feit,ikzelf beoordeel ook een paard liever in het echt.