Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ILOVETARO schreef:4500 EURO
Kijk ze is al 12, maar ze heeft nog een paar mooie jaartjes te gaan, geen gebreken, en kan goed springen ... ik bedoel 1000 euro, dat is echt TE
weinig, daar heb je mischien een veulen voor.

Alanta schreef:Suzanne F. schreef:12 jaar en B dressuur???
Ja en??????
Ik kocht mijn merrie toen ze 16 was, zijn begonnen in de B en vorig jaar juli liep ze M1 + winst, nu is ze met pensioen op haar 23e. De eerste 15 jaar van haar leven heeft ze 10 veulens gehad.
Dus waarom is het raar dat een 12 jarige merrie in de B loopt?
Alanta schreef:ik haar gekocht om haar mooie koppie en om lekkere buitenritten mee te maken.
Later begon het te kriebelen wat wedstrijden betreft, ze was abslouut niet het ideale dressuurpaard, integendeel, het is een jonge Uppercut XX, vrij ouderwets type, kortbenig, lekker rond. Het ging mij erom dat wij samen er plezier in hadden en hoever we zouden komen.
Ik wil alleen maar even aangeven dat een paard best nog wel in de B kan lopen als hij of zij ouder is, vond het een beetje een denigrerende opmerking, vandaar mijn reply
girliegirl schreef:tja, afstamming is goed en daar betaal je vaak al een goede prijs voor.
Merrie is 11 jaar en nog niet heel hoog in de sport, dus voor prestatie betaal je niet.
Tja ik kan haar bouw en gangen natuurlijk niet zien, dus het is heel moeilijk in de schatten, maar ik verwacht boven de 4000
Desire schreef:Ik vond eerlijk gezegd de opmerking van Suzanne ook wel een beetje kort door de bocht, maar ze heeft in feite wel gewoon gelijk, alleen had ze het miscshien iets aardiger kunnen zeggen