Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Enya_Indy schreef:ja ja wij hebben ook een thunderveulen nou ja ze is 1.1/2 jaar en we verwachten volgend jaar in juni weer een Thunderveulen.
Je heb ook echt een super mooi veulen die van ons die lijkt er erg veel op dat is ook echt een beauty waar we ook helemaal weg van zijn.
Wat grappig ik heb ook een tinkerhengstje van 2 jaar en die heet ook Indy en die heb ik gekregen een maand nadat ik zijn moeder had gekocht die ook uit Ierland vandaan komt en ook ik weet verder niets van zijn achtergrond .
de foto's van thunderkind die komen er nog aan sorry maar je krijgt ze echt. veel succes met je tinkkie's
annelies
Citaat:Fototopics zijn niet toegestaan. Plaats je foto's in een apart topic op HAW/ITP. Ter verduidelijking in een topic of als je gewoon even kort iets wil laten zien, zijn max. 2 foto's per post toegestaan. Verder graag de foto's als link plaatsen. We zien liever ook niet dat je meerdere posts achter elkaar zet, zodat je wel meerdere foto's kan laten zien. Door de hoeveelheid foto's wordt Bokt.nl langzamer en dit is voor iedere gebruiker vervelend. Bovendien is het vaak nog een beetje een chaos bij het plaatsen van foto's, doordat dit nog niet altijd goed gaat bij de meeste (nieuwe) gebruikers.
Coco_Dipsy schreef:Heb helaas geen oudere foto's, want ze is verkocht naar Frankijk.
Er staat wel 1 op de site bij Thunder van nakomeling als het goed is.
Enya_Indy schreef:Coco_Dipsy schreef:Heb helaas geen oudere foto's, want ze is verkocht naar Frankijk.
Er staat wel 1 op de site bij Thunder van nakomeling als het goed is.
wat jammer dat je haar niet gehouden hebt is wel een mooi plaatjes hoor
de mijne is nu ruim1 1/2 en het wordt eecht een plaatje en ze weet ook dat ze mooi is en dat laat ze dan ook duidelijk even zien,
ik denk als je je paardje terug ziet dat je spijt hebt

) Komen er hier natuurlijk foto`s
Enya_Indy schreef:oh wat leuk heel erg gefeliciteerd met je merrie echt een snoeppie ik kan niet wachten tot de mijne komt hel veel geluk ermee en als je haar weg doet hoor ik het wel van je .
ik wilook weer zo'n hummel of te kroelen.