Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arthorius schreef:Ik denk dat scheren zin heeft, als je heel fanatiek rijdt.
Ikzelf rijd recreatief, en vind het niet nodig.
Maestro staat onder een 200 grams deken, en ik persoonlijk vind dat voldoende.
Natuurlijk is hij na een strand, of bosrit aardig nat, maar dat los ik op met een zweetdek.
Gr.Michele
Kijk maar op www.picturetrail.com/DametjAnn daar staan allemaal foto's van Yentle mijn Pony
. Ik ben gewoon even nieuwsgierig.
en ik vind em wel een lekker bolletje zo

ksal geen hoofdletters meer doen hor SORRY
wouterpaard schreef:mijn haf is ook geschoren dit jaar voor het eerst, omdat hij nu echt te dik in het vacht zat. Hij stond onder regendeken te zweten. Z'n benen en hoofd zijn niet geschoren hij staat nl 24/7 buiten.
Het bevalt me prima.
dry schreef:wouterpaard schreef:mijn haf is ook geschoren dit jaar voor het eerst, omdat hij nu echt te dik in het vacht zat. Hij stond onder regendeken te zweten. Z'n benen en hoofd zijn niet geschoren hij staat nl 24/7 buiten.
Het bevalt me prima.
Waarom heb je dan een regendeken op gedaan???
Fredt schreef:Nancy is nu (mét haar) na het rijden elke keer kletsnat. Moet dan 2-3 uur wachten tot ze droog is, hannessen met zweetdekens. Helaas is de eigenaar nog niet overgehaald om dr te scheren. Zou voor mij ideaal zijn!
Freggel schreef:Misschien om dezelfde reden dat ik er nu 1 op heb liggen totdat hij geschoren is. Namelijk modder en regen zijn soms erg lastig als je wilt gaan rijden
dry schreef:Freggel schreef:Misschien om dezelfde reden dat ik er nu 1 op heb liggen totdat hij geschoren is. Namelijk modder en regen zijn soms erg lastig als je wilt gaan rijden
Hoelang hebben ze dan een regendeken op?
Kan je ze niet gewoon eerst op stal laten opdrogen voor dat je gaat rijden of is daar geen mogelijkheid voor?