Regardez Moi (Rubinstein) en Anky...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:03

Een stang werkt juist zwaarder in als je het kettingkje strakker doet - dus de stang minder horizontaal staat.. ookal zíet dit er vriendelijk uit... Een horizontalere stang is dan dus vriendelijker.. als je de ketting helemaal los laat hangt die stang bijna naar beneden zónder teugeldruk al! Magoed idd ontop. vét mooi paard ookal hou ik meer van grote krachtpatsers, dit lijkt wel een beetje iets met een arabiertje zo!

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 19:12

Bombarie schreef:
vét mooi paard ookal hou ik meer van grote krachtpatsers, dit lijkt wel een beetje iets met een arabiertje zo!

Vind dit toch een behoorlijke krachtpatser Weinig arabisch aan te zien. Ik verkies deze toch duidelijk boven een Bonfire en toch ook wel boven Sallie, maar dat is puur exterieur matig. Heb deze hengst nog nooit zien lopen en als hij beter dan Sallie was dan stond hij al wel in Erp denk ik zo maar is

zamzam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:25

wat een geweldige hengst echt een super mooi dier en een erg leuke naam ook.

even offtopic: Ik heb een junior gehad en er is niks ideaals aan kan ik je zeggen

girliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:42

Wow, dat is een kanjer! Wat een kracht en een uitstraling.
Wat een verlies voor anky zou ik zeggen

LuvdaTossa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:12

Door wie wordt dit paard normalitair gereden?

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 17:49

LuvdaTossa schreef:
Door wie wordt dit paard normalitair gereden?

Stond al eerder in het topic vermeld:

Desire schreef:
Hij is van de Australische ruiter Heath Ryan. Anky was op een mini wereld reis en in Melbourne gaf zij een clinic en mocht zij van deze hengst gebruik maken.
Anky heeft de stang trouwens bijna nooit zo horizontaal hoor, maar dit is natuurlijk een onbekend paard voor haar en waarschijnlijk ook anders gereden. Het zal nodig geweest zijn misschien.

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 08:13

CGJ12 schreef:
kinketting gewoon lekker slap......... zegt niks over het stanggebruik... zucht.

Inderdaad *zucht* ja...

Sommige Mensen zullen nooit snappen dat de ligging te maken heeft met de kinketting en NIETS zegt over de inwerking...