Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Ligt het aan mij of vind ik er echt totaal niks aan??
Rubin Royal heb ik het over. Weinig afdruk en veer in het lopen, wel mooie techniek maar ik mis iets bij dat paard. Weinig lossigheid over de rug. Achterbeen is ook niet echt flitsend bij, lijkt wel of hij in 2 stukken loopt. En galop vind ik echt onder de maat, wat een vlak voorbeen en weinig sprong..
Nee mijn dier zou het niet zijn.
Suzanne F. schreef:Ligt het aan mij of vind ik er echt totaal niks aan??
Rubin Royal heb ik het over. Weinig afdruk en veer in het lopen, wel mooie techniek maar ik mis iets bij dat paard. Weinig lossigheid over de rug. Achterbeen is ook niet echt flitsend bij, lijkt wel of hij in 2 stukken loopt. En galop vind ik echt onder de maat, wat een vlak voorbeen en weinig sprong..
Nee mijn dier zou het niet zijn.
greetjebee schreef:Misschien ligt dat aan degene die erop zit? Ik ben het met je eens als je het eerste gedeelte van het filmpje bedoelt. Hier wordt hij nogal terughoudend voorgesteld, echt heel braafjes.... Maar als je het filmpje hebt uitgekeken zie je hoe anders hij loopt! Dan heeft hij wel afdruk en veer, en in mijn ogen een heel mooi ondertredend achterbeen met veel buiging! En juist dat spreekt mij aan. Tuurlijk zijn die laatste beelden de 'rondjes voor de fokkers' maar hij oogt dan nog wel gespannen, dus zo heel erg 'gemaakt' lijkt mij dat niet. En als 'het' er niet in zat was het er ook dan niet uitgekomen. Meestal zie je bij de 'rondjes voor de fokkers' juist dat in-twee-stukken-lopen, maar RR blijft er van achter juist erg goed bij (beter dan in het 'brave' proefje).
greetjebee schreef:Tuurlijk zijn die laatste beelden de 'rondjes voor de fokkers' maar hij oogt dan nog wel gespannen, dus zo heel erg 'gemaakt' lijkt mij dat niet.