), fotootje van de bonte Redford x Rossini (Fokker fam. Smilda, Roderwolde)!Want ik kan geen vrij krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), fotootje van de bonte Redford x Rossini (Fokker fam. Smilda, Roderwolde)!
sigrid1182 schreef:Ik a.s woensdag naar ermelo, om de Flemmingh x Cocktail ... Die is van een vriendin, die er zelf niet is...
Even een paar foto's maken en hopen dat ie doorgaat..
Ik heb em voor het laatst als jaarling gezien en was toen erg apart.....
dus afwachten......
karinna schreef:
Verder komt als het goed is de Dolany zoon die net goed gekeurd is voor het Holsteiner Verband en die vind ik hééél interessant.
Desire schreef:sigrid1182 schreef:Ik a.s woensdag naar ermelo, om de Flemmingh x Cocktail ... Die is van een vriendin, die er zelf niet is...
Even een paar foto's maken en hopen dat ie doorgaat..
Ik heb em voor het laatst als jaarling gezien en was toen erg apart.....
dus afwachten......
Ben benieuwd naar je foto's!
Excuseme schreef:Doet er nog een Florestan mee dit jaar?
Citaat:wel een Florencio!
De Ferro x Democraat x Havidoff is door naar de 2de bezichtiging.... karinna schreef::D De Ferro x Democraat x Havidoff is door naar de 2de bezichtiging....
Dit paard is een groot en imponerend dier met veel front, moeder heeft goede sport/keurings resultaten en bracht vlgs mij al UTV kampioen v. Burggraaf dit kan natuurlijk een reden zijn om de hengst het voordeel van de twijfel te geven...Citaat:De Ferro x Dutchboy mocht door en de Ferro x Goodtimes niet