Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, maar wat vinden jullie van haar??
zie pagina terug.. jentel schreef:oke mandy heeft geen volle fjord, maar wat vinden jullie van haar??
zie pagina terug..
Nannes schreef:jentel schreef:oke mandy heeft geen volle fjord, maar wat vinden jullie van haar??
zie pagina terug..
Ik ben niet zo goed in prijzen, maar ik vind haar wel leuk eruit zien. erg leuk, zo'n donkere kleur.
Dusvandaar dat ik niet zo hoog taxeer.
): NL- 19990281

Sunshine1 schreef:en wat hebben jullie voor je fjord betaald??
voor Sun hebben wij destijds 2000 betaald, ze was 4 en kende net de beginselen. als ik het zo zie hebben wij best wel wat meer betaald, dan dat waard zou zijn.
jentel schreef:wat vinden jullie van onze topper!!is niet een hele fjord maar ik ben wel nieuwsgierig wat jullie van d'r vinden.![]()
moeder Pippo(appaloosa)![]()
Vader hugo (fjord)onbekende naam
stokmaat 140
leeftijd 7 jaar
kan springen en dressuur en gaat graag met haar baasje een ritje buiten maken, erg braaf dus.
Baasje is 9 jaar en deze topper is vanaf haar 4de jaar al bij ons.
Zo kwam ze 3 jaar terug

Citaat:hmm ik denk voor het mengelmoes fjordje toch wel 1500 want het is een ontzettend leuk dier! tester, die vind ik echt zoo mooi! 2000, afgezien dat ie geen papieren heeft. dat boeit mij niet echt...

Citaat:hmm ik denk voor het mengelmoes fjordje toch wel 1500 want het is een ontzettend leuk dier! tester, die vind ik echt zoo mooi! 2000, afgezien dat ie geen papieren heeft. dat boeit mij niet echt...

Ik heb voor yinka , 2,5 jarige net ingereden 1500 euro betaalt en ik heb nu wel door dat eigenlijk best veel was.