Verder ben ik het redelijk eens met je omschrijving! Ze hebben zeker de helft teveel goedgekeurd, ik zou gaan voor de For Pleasure, Voltaire, Numero Uno, Houston, Krack, Johnson en Florencio. Evt. de Quite Easy.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annegti schreef:Als ze nu Houston nog geen keur maken zeg ik mijn lidmaatschap van het KWPN op.
Samsam schreef:Nee dat zie je verkeerd, dat was het doorzitten!
ehm langelijnd met veel front veel krul in de manen, donker en een winnaarsneusje, droeg daarom misschien een gouden singel, lange croupe en leek best bespierd....Citaat:eve een korte omschrijving van misshiss?? hoe zag ze eruit
je was erg druk met andere mensen en leek mij niet te zien staan, misschien blijf ik wel graag on-opvallend.....Citaat:Hahaha Pukpaleisje...en dan stel je je niet even netjes aan mij voor? Mijn voorkant is minstens zo interessant als mn achterkant hoor!
Pukpaleisje schreef:je was erg druk met andere mensen en leek mij niet te zien staan, misschien blijf ik wel graag on-opvallend.....Citaat:Hahaha Pukpaleisje...en dan stel je je niet even netjes aan mij voor? Mijn voorkant is minstens zo interessant als mn achterkant hoor!
Pukpaleisje schreef:ehm langelijnd met veel front veel krul in de manen, donker en een winnaarsneusje, droeg daarom misschien een gouden singel, lange croupe en leek best bespierd....Citaat:eve een korte omschrijving van misshis?? hoe zag ze eruit![]()
. MissHIS schreef:Het wel of niet toekennen van het keurpredikaat hangt vooral samen met een hoge index van de hengst. Ik weet zo niet hoe Houston daar op scoort?
Citaat:over het algemeen kan ik me goed vinden in deze korte samenvatting, paar kleine dingen zie ik iets anders
Citaat:Wat is de index van MissHIS eigenlijk???
Citaat:en naar dameskonten kijken ja.
Citaat:Die houston was half zo lastig niet als die andere twee! En kon ook veel beter lopen!
Pukpaleisje schreef:Tja ben weer wezen kijken, lees en huiver...de hengsten stonden er allemaal goed voor en waren in prima conditie, de meeste waren ronduit fris soms zelfs te...(of dat waren toch sch..tbokken
)
Heartbreaker x Iroko:beknopt model ,vlug, vlot over de benen mocht meer naar voren springen (hals er teveel op) geen fijn mondje
...
Dan wil ik nog iets kwijt:
Is er niemand die ruiter X kan vervangen als "test" ruiter, wat een Pipo,
hanneliesje schreef:wat betreft Houston, Ik hoorde van iemand dat houston weinig Grand prix paarden heeft gebracht.Weet iemand hier misschien meer over.
*droomt verder,hihi...* hanneliesje schreef:wat betreft Houston, Ik hoorde van iemand dat houston weinig Grand prix paarden heeft gebracht.Weet iemand hier misschien meer over.
Citaat:Toch vraag ik me af hoe je aan een niet fijn mondje komt?
Je hebt er niet opgezeten en als ik je commentaar over de ruiter hoor dan denk ik, kijk dan eerst naar de ruiter
is ingedeeld bij de dressuur-ruiters,
.