Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leo_ke schreef:Wintec 2000 VZH met de rode boom
punkies schreef:Leo_ke schreef:Wintec 2000 VZH met de rode boom
ik ook. Maar bemn hard opzoek naar een andere, het ligt als een huis op Rosa, maar niet op mijn kont
Maflinger schreef:Willeke16, als ik jou was zou ik even langs een zadelmaker gaan. Als ik het goed zie, ligt je zadel te ver voorover gekanteld en zijn de kussens veel te groot, en rijd je dus op z'n lendenen en nieren *auw*
TiNa_JoinTy schreef:Ik had eerst een JC Saphir dressuur, maar die lag niet meer goed, & morgen komt de zadelpasservice![]()
zit erg lekker en ligt goed! TiNa_JoinTy schreef:TiNa_JoinTy schreef:Ik had eerst een JC Saphir dressuur, maar die lag niet meer goed, & morgen komt de zadelpasservice![]()
Nou ik heb net een knightrider dressuur gekochtzit erg lekker en ligt goed!
.
. Anzjuhlaa schreef:dr zijn speciale haflingerzadels!

.Naima schreef:
Ivm die Knight Rider zadels, zijn deze speciaal voor haflingers?

) had ik een Haflingerzadel, volgensmij merkloos. Ik had hem uit de BR catalogus. Hij zat eigenlijk niet zo lekker, maar was niet echt duur.
) dan die op de Divozasite staat. Lag super op haar, paste perfect. Ik had er ook af en toe een Global opliggen, maar dit was geen haflingerzadel. Mijne was er net ietsje te breed voor.