Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberley12 schreef:matador liep altijd grand prix met kyra kyrklund
kimberley12 schreef:matador liep altijd grand prix met kyra kyrklund
karijn schreef:Trento B (alhoewel de collectie veulens dit jaar niet zozo was las ik in de IDS).
Basvdv schreef:karijn schreef:Trento B (alhoewel de collectie veulens dit jaar niet zozo was las ik in de IDS).
Je hebt ergens gelezen.... En dan ga je adviseren? tja...
karijn schreef:Praat anders eens met ......... professionelen die sperma leveren. Zij kunnen vaak ook een goed advies geven welke hengst bij je paard past.
Desire schreef:(..) is het blad van de KWPN en daar stond het verslag in van het nakomelingenonderzoek en dat is dus zo objectief als ik weet niet wat. En ook ik werd niet bepaald vrolijk van zijn rapport!
(...)en wel in het officieële blad van het KWPN, aan betrouwbaardere informatie kun je niet komen hoor!

Sjappie schreef:Maar eigenlijk zal je met deze merrie meer moeten denken in generaties. Eerlijk gezegd moet er zoveel 'verbeterd' worden aan deze merrie, dat geen enkele hengst goed genoeg is zeg maar. De vraag is dus wat je het belangrijkste vindt.
Rudy schreef:Sjappie schreef:Maar eigenlijk zal je met deze merrie meer moeten denken in generaties. Eerlijk gezegd moet er zoveel 'verbeterd' worden aan deze merrie, dat geen enkele hengst goed genoeg is zeg maar. De vraag is dus wat je het belangrijkste vindt.
Om een beetje beter dressuurpaard te krijgen.
We zouden een iets donker veulen willen, die hoog op de benen staat en meer front heeft dan de merrie.
Ook dat de schouder beter gewouwd is om te kunnen 'bewegen' straks.
We denken momenteel nog steeds aan Obelisk omdat we een Obelisk thuis staan hebben sinds kort en sat hij is het rijden super koel is en potentieel toont.
Alvast bedankt voor de tips en er zijn er nog steeds welkom.
RUDY
karijn schreef:Als je een donker veulen wil: Sandreo fokt geen voskleur. Heeft een mooi exterieur en kan goed bewegen. Is ook mooi aan de maat.