Informatie over Respect of Elberton??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:01

Jodievanmij schreef:
Klopt Elberton ston inderdaad laats op marktplaats...Ik heb deze hengst heel vaak gezien was er altijd helemaal gek van.. Zn fijn paardje maar hij zag er niet meer uit.. Heel mager en erg verwaarloosd..Ik had die man gebeld om te vragen wat hij moest kosten.. Prijs was 1750 euro.. en daar kon nog over gepraat worden...echt zielig dat verdiend elberton toch niet om daar in den donker stalletje te koop te staan...

hai,
ik ken hem persoonlijk, hij is een goede man met veel verstand van paarden , zijn vrouw rijdt grand-prix,
en ze hebben absoluut geen donker stalletje,
op de fotos van marktplaats had hij de hengst nog maar net,

je moet er maar eens gaan kijken voordat je zo een zwaar oordeel trekt,
zo lijkt het net of het rare mensen zijn,
groetjes

dozo

Re: Informatie over Respect of Elberton??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:36

Waarom staat er dan op paardenfokken.nl dat Respect in Canada is?
Er staat niet bij dat hij overleden is!?!?

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:59

hai,
ik ken hem persoonlijk, hij is een goede man met veel verstand van paarden , zijn vrouw rijdt grand-prix,
en ze hebben absoluut geen donker stalletje,
op de fotos van marktplaats had hij de hengst nog maar net,

je moet er maar eens gaan kijken voordat je zo een zwaar oordeel trekt,
zo lijkt het net of het rare mensen zijn,
groetjes[/quote]

Heb die man die elberton toen op speurders en marktplaats had staan gesproken en hij zei mij zelf dat hij in een donkere stal stond en daar niets kon betekenen dus dringend weg moest!! anders wist hij nog niet wat hij er mee moest doen

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:38

Jodievanmij schreef:

Heb die man die elberton toen op speurders en marktplaats had staan gesproken en hij zei mij zelf dat hij in een donkere stal stond en daar niets kon betekenen dus dringend weg moest!! anders wist hij nog niet wat hij er mee moest doen

nou, donkere stallen heeft hij niet, of moet ze net gebouwd hebben, dringend weg, tja dat zou wel kunnen, het is en blijft een hengst, nou weet ik niet in hoeverre die hengst reageerd op andere paarden, als hij vervelend is, of een rustige hengst, maar als het een echte macho hengst is, nee, dan zou ik die ook niet zo lang op stal willen hebben staan,
wij hebben zelf ook een hengst staan die dekt, maar die merk je op stal niet erg, buitenom dat ook hij wel eens brult,
ik bedoelde met het verhaal alleen maar dat het echt geen verkeerde man is voor de paarden,
en zo wordt hij nu wel afgeschilderd,
groetjes

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:06

het was niet de bedoeling hoor om hem zo af te schilderen. Kun jij misschien vertellen waarom hij uit de fokkerij is gehaald? En hoe het komt dat hij er toen op de foto zo slecht uit zag? Had die mr Meek hem toevallig ook net gekocht? Ik dacht dat hij ook nog een tijd in denemarken ofzo heeft gestaan.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:14

Elberton is wel degelijk afgekeurd, en wel om zijn nakomelingen.
Ik ken ook geen leuke nakomelingen eerlijk gezegd, ik ken er maar 2 en beide waren lastig en eentje ook echt niet bijzonder.
Ken de hengst ook, vond die ook niet heel erg bijzonder, valt in ieder geval in het niet bij zijn beroemde broertje!!
Volgens de hengstenhouder had hij destijds blessures gehad waardoor hij niet meer in de sport werd uitgebracht.