Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mOmmii schreef:Priory firelight? Is priory prickle daar een nakomeling van?
Want dat is de opa van mijn pony
geweldig!! En ze doen het ook nog eens goed in
, naja niet belangrijk wat ik heb gezegt
hector schreef:In de huiskamer loopt een Forester topic![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=322935&start=2975

Ik fok echter wel met New Forest hengsten. Mijn eigen merrie is een Kantjes Ronaldo x Sonny af Hojmark, appaloosamerrie, ze heeft dit jaar een veulen gehad van Lamento III en is daar nu weer drachtig van. Ik vind meerdere hengsten mooi, onder andere Lamento dus, maar ook bijvoorbeeld een Sander of een Shardon. Alleen vind ik die weer niet bij mijn merrie passen. (Foto's van mijn merrie en veulen zijn overigens in mijn profiel te bekijken
). 
AthenaWytske schreef:Ik heb 3 Foresters...
En ik ben er heel blij mee! Zo'n lieve pony's... En een heel leuk karakter!
echt een geweldig ding
wil graag voor je werken! is best hard tegenover zichzelf! pijn? owja. tis niet anders.. zoiets heef tie inzich
gaat voor je door vuur + vlam! echt leuk karakter!!
TamaartJje schreef:mijn bijrijdpony is ook een new forest. het is echt een schatje maar ze heeft zow ook haar gebruiksaanwijzigingen. als het dochtertje (7) van de eigenaarresse er op gaat is ze der echt heel lief voor. zet ze geen stap verkeerd maar zodra ik erop ga en haar meer laat werken. dan wil ze nog wel eens protesteren.
haar vader is Sander ( was kampioen )
haar Opa is Brummerhoeve Boss.
die 2 vindt ik ook wel heel erg mooi, maar er zijn meerdere hengsten die wel heel mooi zijn ze is trouwens ook nog gedekt door Woodrow Carisbrooke (als ik het goed heb)
de eigenaarresse van mijn pony wou er ook laten dekken door Lamento . ook een hele mooie hengst.
) heeft er dit jaar een veulen van gehad en is er nu ook drachtig van. (Foto's in mijn profiel, ook van Lamento.) De huidige amazone van Lamento zit hier ook op Bokt trouwens.