[TI] wat rijden jullie met je tinker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

4leafclover

Re: wat rijden jullie met je tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:20

Pellie schreef:
suzanne, wat mankeert chester dan?? toch niet te ernstig hoop ik??

Heb je ff pb gestuurd

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 10:14

Chub en trainen momenteel behoorlijk op het dressuurmatige vlak. Officieel starten zit niet in de planning, maar eind dit jaar doen we wel mee met de onderlinge wedstrijd op stal.

Het zware trainingswerk wisselen we graag af met wat buitenritjes, alhoewel we door een gebrek aan gezelschap niet zo heel vaak weg kunnen.

Springen kan Chubje wel, maar na het omverlopen van een complete hindernis doen we dit eigenlijk nooit meer onder het zadel. Als ik geen zin heb om te rijden, zet ik regelmatig een hindernisje neer om vrij te springen...

Jackieboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:19

dit is mischien een beetje off-topic maar kennen jullie iemand die z loopt met een tinker in de dressuur? ik ben zo benieuwd naar foto's van een z dressuurt tinker

4leafclover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 09:56

Een tijd geleden stond geloof ik in de BIT een artikel over iemand die met een tinker de passage of piaff kon rijden weet niet of deze ookuitgebracht wordt.

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:17

heyy
ik rijdt met mijn half tinker freestyle, springen nu al 50/60 cm en dressuur en lekker crosse in het bos
dus alles wel eigenlijk
hij is nu 3,5 jaar.
hij loopt al aan de teugel met freestyle touwhalster maar met een bit enzow in niet dus dat moet ie nog leren hij moet nog veel leren maar we rijden ook bijna zoizo altijd buiten uitstappen als ie gewerkt heeft

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:19

Recreatief; richting dressuur.
En wil western rijden .

xxkellyxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:39

Ik rij nu gewoon recreatief en buitenritjes maar heb nu een paar western lessen gedaan en ik wil western er bij gaan doen

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 18:48

Er is een tinker die Z-dressuur loopt in het Tinkercarrousel en confetti op Bokt heeft een Tinker tot het Z gereden.

Ook de goedgekeurde Tinkerhengst Tomboy kan de passage en de Piaff.

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:39

ik rijd western met mijn tinker, ze kan stoppen beetje spinnen rollbacks en van stilstand naar galop enzo dus toch best knap...
ik heb eerst gedressuurt met haar wou beginnen met wedstrijden, maar toen ben ik begonnen met westernrijden, mijn tinker kan ook best goed springen, ik wil proberen om naar de amateurs te gaan...en dan een keer mee te doen aan het nk

groetjes Emma

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:38

Ik houd ook meer van lekker recreatief rijden, dat doe ik dan ook met veel plezier Ik ben nooit echt een wedstrijd typje geweest, veels te veel stress , maar ik heb wel een onderlinge wedstrijd op de tinkerfokkerij/pensionstal waar mijn merrie staat op 11 december. Ik heb dan ook nog het allermakkelijkste proefje uitgekozen .

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:06

Ik rij B dressuur en we trainen op M niv.
Soms maken we een sprongetje en hij wordt buiten lekker naar het strand en bos gereden.
Ik ben 5nov in de L2 gestart met een tinker wedstrijd en dat ging ook super 165pt.