Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus baard en sokjes kan je gewoon zo laten.
)
dutske schreef:het paardje dat ik rij (belgisch trekpaard) heeft ook een megadikke vacht
het is net een teddybeertje van 1000 kilo
ik stap zowiezo 10 minuten uit, meestal nog wat langer
als ik op stal kom, en het regent niet , wordt ze gewoon buiten afgezadelt,ze krijgt een zweetdekentje op, en gaat opstal met haar voer
tegen dat al men materiaal weg is ga ik gaan kijken, gaat de stal op en komt ze eerst drinken in de andere stal.
ik gooi dan nog een goede pluk hooi, haal de zweetdeken eraf (als ik die al ga gebruiken) en laat ze het lekker zelf uitzoeken.
zolang ze hooi heeft blijft ze lekker op stal, en als ze naar buiten gaat meet ze zich toch eerst een modderjasje aan.
als het regent wordt ze toch nat, ook al hou ik haar dan wat langer op stal zodat het haar dicht tegen haar huid kan drogen.
ze is vorig jaar ook nog niet ziek geworden, en dit jaar mag ze binnen een klein maandje op rust... (drachtig), en met longeren krijg ik haar niet in het zweet
Enya_Indy schreef:dutske schreef:het paardje dat ik rij (belgisch trekpaard) heeft ook een megadikke vacht
het is net een teddybeertje van 1000 kilo
ik stap zowiezo 10 minuten uit, meestal nog wat langer
als ik op stal kom, en het regent niet , wordt ze gewoon buiten afgezadelt,ze krijgt een zweetdekentje op, en gaat opstal met haar voer
tegen dat al men materiaal weg is ga ik gaan kijken, gaat de stal op en komt ze eerst drinken in de andere stal.
ik gooi dan nog een goede pluk hooi, haal de zweetdeken eraf (als ik die al ga gebruiken) en laat ze het lekker zelf uitzoeken.
zolang ze hooi heeft blijft ze lekker op stal, en als ze naar buiten gaat meet ze zich toch eerst een modderjasje aan.
als het regent wordt ze toch nat, ook al hou ik haar dan wat langer op stal zodat het haar dicht tegen haar huid kan drogen.
ze is vorig jaar ook nog niet ziek geworden, en dit jaar mag ze binnen een klein maandje op rust... (drachtig), en met longeren krijg ik haar niet in het zweet
WAT LEUK DAT JE INTENSIEF MET JE BELG RIJD WIJ HEBBEN OOK BELGISCHE TREKPAARDEN MAAR DIE ZIJN NIET ZO ACTIEF WAT VOOR KLEUR IS JOU PAARD HEB JE EEN FOTO ??

frenia schreef:DJEESES!!! Wat een haarbal!!! (niet slecht bedoeld)
![]()
![]()
Zelfs putje winter is Tinkerbell zo harig niet (hoewel ze dan ook wel een dik pelsje krijgt!)!!!
Zal even een foto van vandaag uploaden, vergeleken met de tink hierboven staan mijn paardjes nog in zomervelletje!
Check het langere baardhaar en de behaardere buik/veulenbuik.

Suzanne vd schreef:Hihi dus die van mij is echt een beetje een uitzondering?! hihi vande ene kant vind ik het wel lekker hoor zo'n lekker vachtje heerlijk maar van de andere kant als het drassig weer is..... grrr hihi ik heb de fohn al uit de kast gehaald
Misschien kan het komen dat het afgelopen winter de eerste winter was dat CHester in Nederland was..??
Nu stata hij 's nachts op stal, dus nu zal het wel ietsje minder worden... Maar Snowdon wordt niet geschoren en krijgt geen deken op. snowdon schreef:Suzanne vd schreef:Hihi dus die van mij is echt een beetje een uitzondering?! hihi vande ene kant vind ik het wel lekker hoor zo'n lekker vachtje heerlijk maar van de andere kant als het drassig weer is..... grrr hihi ik heb de fohn al uit de kast gehaald
Misschien kan het komen dat het afgelopen winter de eerste winter was dat CHester in Nederland was..??
Snowdon had vorig jaar winter ook zo'n dikke teddyberenvachtjeNu stata hij 's nachts op stal, dus nu zal het wel ietsje minder worden... Maar Snowdon wordt niet geschoren en krijgt geen deken op.
Citaat:Fototopics zijn niet toegestaan. Plaats je foto's in een apart topic op HAW/ITP. Ter verduidelijking in een topic of als je gewoon even kort iets wil laten zien, zijn max. 2 foto's per post toegestaan. Verder graag de foto's als link plaatsen. We zien liever ook niet dat je meerdere posts achter elkaar zet, zodat je wel meerdere foto's kan laten zien. Door de hoeveelheid foto's wordt Bokt.nl langzamer en dit is voor iedere gebruiker vervelend. Bovendien is het vaak nog een beetje een chaos bij het plaatsen van foto's, doordat dit nog niet altijd goed gaat bij de meeste (nieuwe) gebruikers.
Wat ik ook niet heb geschoren bij hem is zijn balzak, dat gaat volgens mij anders nml vreselijk schuren!