Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjappie schreef:Waarom niet weer met Scandic, als dat al een goed veulen was zou ik er gewoon weer mee terugfokken...
Sjappie schreef:Inderdaad logische beweegredenen. Snap het helemaal! (zit nog een beetje te denken wat voor hengst....)
Barbara_m schreef:007, maar dat is wel een luchtzuiger...

Aimee schreef:Hmmmm.... heb je ook een duidelijke foto van de merrie misschien? Als ik de veulens zo bekijk met in m'n achterhoofd de afstamming denk ik dat je wel wat lengte in je merrie zou mogen fokken. Hoe is de beweging? Hoe is de hals(aanzet)?
Barbara_m schreef:007, maar dat is wel een luchtzuiger...
Elisa2 schreef:Barbara_m schreef:007, maar dat is wel een luchtzuiger...
Dat is toch niet erfelijk..![]()
Wat is er met Belisar dan? ik hoop dat het goed met hem komt..
Citaat:Citaat:Dat is toch niet erfelijk..![]()
Wat is er met Belisar dan? ik hoop dat het goed met hem komt..
Zeg ik dat dan? Maar ik ken er wel een (007's) aantal die dat OOK doen.
karinna schreef:Ik heb een Ferro x Belisar, zij is Elite sport.
Ze heeft een halfzus, dat is een Havidoff x Belisar: zij is Keur.
Dus dat zijn ook nog combinatie mogelijkheden die het goed doen.
Beide "dames" zijn trouwens absoluut geen vervelende krengen (dit schrijf ik erbij, aangezien dat zo snel word beweerd).
Verder zat er in deze "sportlijn" ook nog een Ramiro x Belisar.
Is misschien Rhodium een goede match?
nils schreef:maare k zelf denk dat sandreo wel n leuke combi wordt!(fokken is gokken hahah)
Desire schreef:Barbara_m schreef:007, maar dat is wel een luchtzuiger...
Hmm. daar hebben we al een jaarling een een veulen van uit een Lancet X Balzflug
Ik heb net de familie uit zitten zoekken van mijn paardjes en ben ineens heel blij, zo heeft mijn eigen troef een volle zus (elite) die 4 succesvolle veulens heeft gehad en een andere zus van hem was 6e op de pavo cup in 2002. De merrie waar het hier over gaat komt uit een moeder die o.a 6 veiling veulens heeft gehad, waaronder die van ons blijkt nu en daarnaast nog een sterhengst en een internationaal springpaard die nu door een young rider in duitsland wordt gereden.
Een van de zussen van onze merrie is gedekt door Florencio vorig jaar en dat schijnt een super veulen te zijn dus ik denk dat we voor Florencio gaan! Aangezien ik daar toch al de grootste voorkeur voor had, of heeft er iemand hele sterke argumenten om het niet te doen?
Elisa2 schreef:Barbara_m schreef:007, maar dat is wel een luchtzuiger...
Dat is toch niet erfelijk..![]()
Barbara_m schreef:Ik zou Trento B kiezen vanwege de bloedlijn
Barbara_m schreef:maar het gokje wagen op Rubels of Florencio.
karinna schreef:Is misschien Rhodium een goede match?