Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:Wat jij beschrijft in het karakter heeft mijn merrie van Belisar ook,echt super werkwillig,stopt zelf haar hoofd in het halster en hoofdstel.Maar consequent en duidelijk zijn is wel belangrijk.Dus je moet wel goed weten waar je mee bezig bent.
Elisa2 schreef:Mooi paardje Luuntje,heb je ook rijfoto's?
Desire: Dat kan ik me voorstellen,die van mij kan ook dominant zijn maar bluft alleen maar,die doet nooit een vlieg kwaad.Is ook alleen maar op stal. Ik zou die merrie dan ook idd alleen voor de fok houden,ik neem aan dat ze dat karakter niet doorvererft?

.... en hij is geweldig
). De stap is ruim, de draf is van de grond en ruim en de galop is relatief opgericht. Maar je hebt wel te maken met een redelijk moeilijk karakter; hij heeft periodes gehad dat hij je al niet liet opstappen en dergelijke. Ook is het een bijzonder goede stijgeraar. Hij vindt niks eng, maar kan flink showen (zowel positief als negatief). Op concours is hij wel altijd een zekerheid (behalve 1 ernstige uitzondering
). Hij is 1.68 m. Ook heeft hij al 1.10 gesprongen. Hij is nu 5 en een jaar onder zadel.

Kajanus schreef:Hij is erg mooi....![]()
![]()
![]()

Citaat:Wat denk je van de hengst Paddox voor je merrie?