)Heel chique ding, correct gebouwd, hoog op de benen, mooi front, en super bewegen met veer en cadans waarbij je hem echt zag vertrekken van achteruit.
De merrie is een Champus x Sultan uit Nireina stam.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Mansolein schreef:Ik heb juist het idee dat hij wel wat verfijnt hoor. Hij is zelf niet erg massaal.
renes schreef:Nou volgens mij is Rousseau toch behoorlijk massaal. Aan de veulens en jaarlingen te Zien (die ik zo her en der ook in bladen zie), fokt hij behoorlijk wat maat en lengte door.
Suzanne F. schreef:Maar hij veredelt toch niet of wel?
Ferro x Roemer zou je niet verwachten. Op een bloedmerrie veredelt hij toch nog niet meer?
Suzanne F. schreef:Maar hij veredelt toch niet of wel?
Ferro x Roemer zou je niet verwachten. Op een bloedmerrie veredelt hij toch nog niet meer?
rockey schreef:Suzanne F. schreef:Maar hij veredelt toch niet of wel?
ik weet niet of je de merrie jildonja kent van fam. pijnenburg, de moeder van obsession (v. partout) en Poegatsjov (v. gribaldi) daar komen deze 2 dus uit, ik vind het een mooie merrie, en ook sjiek, git zwart en mooi koppie er op. haar eerste rousseau veulen vond ik een beetje een lomp hoofd hebben, beetje groot. maar het tweede veulen is echt mega sjiek!!