ze heeft een anderhalve maand geleden een maand stilgestaand wegens drukkingen aan haar rug.
daarna was ze erg chagerijnig bij het aansingelen, (less: plette me tegen de muur, en tussen een zwara belgisch trekpaard en de muur is geen pretje
)Nuja, voor het moment rij ik nog zoals anders, alleen stap ik nu wat meer, maar das enkel omdat ze zo dicht in haar vacht zit.
deze middag nog een pittige rit voor de koets gedaan, en het was gepland om dit weekend een paar uur naar zee te gaan, helaas gaat dit nu niet door, maar dat komt nog een dezer weken

ze staat nog niet erg dik, maar misschien valt het (nog) niet op omdat ze zon zwaar ras is.
heeft het ras een verschil met hoe lang je mag doorrijden?
ze toont namelijk niks, ik rij met barefoot, en er reed een zwaardere persoon op, ze kreeg drukkingen van de stijgbeugelophanging.
het enige dat ze deed was lelijk doen bij aansingelen, tijdens het rijden niks.
ik zou er zo kunnen opgaan, ze 2 uur volop doen rijden, en dan ng een buitenrit maken, en op het einde vragen om te galoperen, ook al is ze doodmoe en buiten adem, nog zal ze het doen.
niet te doen dat beestje, dus ik ben wat bang dat ze niks laat merken, en ik dingen ga vragen dat ze in feite niet meer aankan...