Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

RZDLover schreef:Dat tuiger achtige zie je ook wel een beetje terug komen bij briar zelf denk ik (vooral zijn hoofd en iets rechte rug) maar dat neemt niet weg dat het beide (Briar en zijn broer) super mooie paarden zijn!![]()
![]()
![]()
. 

sarabande schreef:Het gaat hier om een paard met een platte kont, een hoge staartinplant een geweldig front met een grote kop, veel wit en een heel ruim vooruitgrijpend voorbeen.
Dus HEEEEEEEEl misschien doe ik het nog wel... al vind het ik Dekgeld erg veel 
timilon schreef:zo hallo dan,wat een plaatje die vader...en die laatste,errug leuk!!!
@arie53: voorlopig is briar nog niet gestopt op die door jou genoemde "fijne" inwerking van sporen en handen...
ik geloof dat we allemaal maar eens moeten stoppen met oordelen en zelf maar eens op zo'n paard moeten stappen.
zolang een paard niet afhaakt is het wat mij betreft allemaal prima,want als je maar lang genoeg doorgaat met trekken en prikken stopt elk paard er een keer mee.briar niet,hij loopt grand prix en hij doet het nog steeds!!
arie53 schreef:We hebben hier over de voshengst die Sarabande beschrijft.

Citaat:Wow his brother is very nice!
Where in Sweden are the stables of Jan?
My parents are looking for a house in Sweden near Göteborg. They want the perfect house for themselves, but that is not easy!
But when they have bought a house I will try to be a lot in that beautiful country!

sarabande schreef:Het gaat hier om een paard met een platte kont, een hoge staartinplant een geweldig front met een grote kop, veel wit en een heel ruim vooruitgrijpend voorbeen.