Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ook is een foto'tje plaatsen. Heb toevallig vandaag wedstrijd gehad.. was 1e met 161 punten 
yfande schreef:Het Rheinlanderstamboek is echt Duits, maar nee hoor, er zijn KWPN'ers die Rheinlanderbloed voeren, en Holsteiner en Trakehner en,
en, en......,
Dimitri schreef:Misschien kan iemand me dan gelijk wat meer info geven...de pagina hiervoor zag je mn duitser al staan...het is een Reinlander, ouders Honnoveraan en vader is Dalheim..misschien iemand info over deze hengst?????
Dimitri schreef:dank je wel!...misschien kan ik zo een foto achterhalen!
Citaat:
Fiderprinz
goedgekeurd
HANNOVER – Afgelopen donderdag vond in Hannover de nakeuring plaats. De bruine Fidermark-zoon Fiderprinz werd daar goedgekeurd. De hengst beschikt over een mooi exterieur en goede gangen. Fiderprinz is in eigendom van Johan Venderbosch en Johan Hinneman. Zij zijn van mening dat Fiderprinz een goede opvolger zal zijn voor Marlies van Baalen die overigens ook zijn vader uitgebracht heeft in de sport.
Een volle broer van Fiderprinz, Fuchsberger is in Westfalen goedgekeurd. De hengst wordt gereden door Isabelle Wert die binnenkort Prix St Georges zal starten
Ik heb namelijk ook een Rheinlander en ik zat eigenlijk met precies hetzelfde als de TS, haha.