Pukpaleisje schreef:Ben al een tijdje op zoek naar een fijn rijpaard merrie liefst ster of keur groot genoeg voor mij braaf en gezond.
Er wordt toch genoeg gefokt zou je zeggen maar wat kom ik tegen:
kreupele niet te rijden paarden,paarden met een verhaaltje of andere ellende.
Ik benadruk het hoeft geen Z merrie te zijn, geen UTV merrie of hengsten moeder kleur maakt mij niet uit en ja ik wil echt nog wel wat geld spenderen al is het maar een hobby, maar uren zoeken, half Nederland doorgereden en heel wat telefoontjes versleten nog geen resultaat...er is genoeg te koop en mensen willen er graag van af (bied niet want je hebt ze) maar iets wat er op lijkt , het lijkt niet te vinden.....
![]()
Genoeg fokkers maar weinig (semi)toppers...
Tijdens de Hippische week in Dwingeloo is er overdag een onderhandse verkoop en 's avonds veulenveiling, meestal lopen er behoorlijk goede veulens tussen.
) maar iets wat er op lijkt , het lijkt niet te vinden.....
Ik las net iemand over Hippische Week Dwingeloo, daar is 's middags inderdaad ook een verkoop, misschien is dat iets om te gaan kijken? 's avonds bij de veulenveiling lopen er ook nog 2 merries bij die te koop zijn
voorbeelden wat er gebeurde zijn;
) trekt bij het eruit halen met linker been, onder het zadel in elke hoek staek en stuiteren) + links achter duidelijk kreupel
.wat nu "contact" personen of "er verstand van" heeft...(dacht dat ik toch aardig wat mensen en paarden ken maar wordt nu weer terug in de klas gezet bij de penny/pony meisjes...
*o/* )