hulp gezocht bij hengstenkeuze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 09:53

Misschien erkennen ze hem wel.

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 13:06

anneke:ze is gust gebleven dat jaar.en afgelopen jaar was ze in 1 keer drachtig,kan toeval zijn,wel beetje vreemd hoor,en ik heb ook gelezen dat die rufelstines pf zoiiets niet goedgekeurd is voor kwpn,dat kan ik me heel goed herringeren,want ze zeiden nog dat het niet vaak voorkwam dat er een hengst werd goedgekeurd waarvan de vader geen goedgekeurde kwpn'er is.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 13:47

ik zou voor osmium gaan, dat vind ik een van de weinige goede ferro zonen met ook nog een fijn karakter om mee te werken. Met osmium kun je een veelzijdig paard fokken waar straks een springruiter ook nog plezier van kan hebben. Rubinstein was een topper, maar hij is dood. Balzflug is ook dood, maar v. Uytert heeft nog wel diepvrieskwakjes van hem. Dat was een zwarte trakehnerhengst, die uitblonk in dressuur.

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:18

D-Day!! Haha! Oldenburg gefokt en prima dressuurbloed. Hij schijnt alleen wat klein te fokken, maar dat zal ook van de merrie afhangen neem ik aan. Staat ter dekking bij De IJzeren Man.

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 19:36

MMMH het word er zeker niet makkelijker op,we hebben voor nu eigenlijk gekozen voor leonora gribaldi en voor ato stravo,eerst moet het dit jaar natuurlijk allemaal lukken,ato is natuurlijk al 20 en vind dat ze er wel super gezond moet uit zien anders word het te zwaar voor haar,maar tot nu toe zou je haar geen dag ouder dan 10 schatten!
op de wat verzakte rug na dan! Haha!

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:01

Rafurstinels is een Oldenburger
Net zoals Rubels.
Je bent als paard waar je geboortebericht is opgemaakt.
De rest van het verhaal is, goedgekeurd of stamboek opgenomen bij...
Of erkend bij.....