Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wellicht ook dat ze eerst in dubbelspan gaat, denk dat ze dat nog beter oppakt dan gelijk enkelspan.
), dat dat niet zo'n probleem moet zijn
) vooraan bij haar, dan is er geen probleem. Ook als ze dan in het begin even moet stoppen omdat we een andere straat kruisen ofzo, doet ze weer zo, ook dat is met groom niet.
, mijn tweewieler zal wel wat aan de krappe kant geworden zijn denk ik. 
maar heeft er alweer een half jaar niet voor gestaan, omdat de kar opgeknapt moet worden.
)
(een klein fotootje mag toch wel
)

)

Citaat:Wow, idd heel erg stoer Quinzy!!!
Ik heb Snowdon overigens gedeeltelijk zelf beleerd (helemaal vergeten te vertellen eerder). Was tijdens mijn stage bij mencentrum/pleisterplaats Onder de Kastanje en was onderdeel van mijn stage-opdracht! (nog gratis professionele hulp dus )
En alles ging als vanzelf. Ik vermoed dat bij het wagentje ook als vanzelf gaat gaan met sweety. Maar vind het toch echt te gevaarlijk om alleen te doen. Maar als sweety nu naar haar nieuwe wei verhuisd staat ze net naast het paard van die koetsier op de wei. Dus zo ging hij me dan helpen omdat we dan toch vlakbij stonden.Citaat:Hoor dus al dat meer tinkers dat hebben (snel van start willen). Zou dat nou aan de inconsequentie liggen bij het beleren of aan iets anders? Die hete tuigpaarden hebben er soms ook wel moeite mee maar dat is weer heel ander bloed. Ik schreef tet tot nu toe steeds toe aan zijn leeftijd, puberaal gedrag en beetje groenigheid.